خانه » دانشنامه » ورزشی » کشتی » دانلود کشتی علیرضا رضایی و آرتور تایمازوف در فینال المپیک آتن

دانلود کشتی علیرضا رضایی و آرتور تایمازوف در فینال المپیک آتن

امتیاز شما به این پست !

tamazov - دانلود کشتی علیرضا رضایی و آرتور تایمازوف در فینال المپیک آتن

دانلود کشتی علیرضا رضایی و آرتور تایمازوف در فینال المپیک آتن

در این کلیپ مسابقه کشتی بین علیرضا رضایی و آرتور تایمازوف کشتی گیر نامدار ازبکستان را در فینال المپیک 2004 آتن ملاحظه خواهید کرد. علیرضا رضایی کشتی گیر تهرانی تیم ملی در بین سال های 2002 تا 2004 دارنده مدال برنز مسابقات 2002 تهران، 2003 نیویورک و نقره مسابقات المپیک 2004 آتن بوده است. او در پشت سد کشتی گیران بزرگی همچون رسول خادم و عباس جدیدی، پس از سال ها انتظار بالاخره توانست پیراهن تیم ملی را برتن کند. کشتی زیبای او در مقابل عباس جدیدی در سال 80 در ذهن بسیاری از علاقه مندان هنوز مانده است.اما آرتور تایمازوف کشتی گیر افسانه ای ازبک ها در بین سال های 2000تا 2012 است. او دارنده 3 طلای المپیک 2004 آتن، 2008 پکن، 2012 لندن و نایب قهرمان بازی های المپیک 2000 سیدنی است. او همچنین دارنده 3 طلای بازی های آسیای 2002 بوسان، 2006 دوحه و 2010 گوانجو و همچنین دارنده 2طلا، 2نقره و یک برنز مسابقات جهانی است.

او در فینال المپیک آتن علی رضا رضایی از ایران را با ضربه فنی شکست داد و در المپیک پکن در فینال با پیروزی بر بختیار احمدوف کشتی‌گیر روسیه صاحب مدال طلا شد. تایمازوف با کسب سومین مدال طلای المپیک در لندن با پیروزی بر داویت موجماناشویلی گرجستانی خود را به عنوان پرافتخارترین ورزشکار تاریخ کشتی آزاد در المپیک مطرح کرد. وی با سه مدال طلا و یک مدال نقره در المپیک بالاتر از الکساندر مدوید و بووایسار سایتیف قرار گرفت که هر کدام سه طلا دارند.

در این کلیپ کشتی زیبای او را در مقابل علیرضا رضایی خواهید دید. او با 120 کیلو وزن به مانند یک سبک وزن زیرگیری می کرد و در خاک با براندازهای بی نقص خود هر حریفی را از پا می انداخت و بر او غلبه می کرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 20 مگابایت
  • فرمت: MP4
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.