خانه » دانشنامه » آموزشی » دانلود مقاله و کتاب از JSTORE، Elsevier(Sciencedirect) ، IEEE ، WILEY ، Springer و …

دانلود مقاله و کتاب از JSTORE، Elsevier(Sciencedirect) ، IEEE ، WILEY ، Springer و …

امتیاز شما به این پست !

نرم افزار دانلود مقاله و کتاب از JSTORE، Elsevier(Sciencedirect) ، IEEE ، WILEY ، Springer و دیگر ژورنال ها

نسخه جدید با امکانات جدید قرار گرفته است

فیلم آموزش ثبت نام و دانلود برای دانلود قرار گرفته است

بروز شده – ورژن 1.2 

تیم ایرانی دیتا موفق به طراحی نرم افزار دانلود مقاله و کتاب از انتشارات Springer ، Elsevier(Sciencedirect) ، IEEE ، WILEY ، JSTOR و دیگر انتشارات شده است که می تواند برای دانشجویان ، اساتید و یا کسانی که دنبال مقاله و کتاب های علمی هستند بسیار مفید و ارزشمند باشد. برای مشاهده جزییات و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

با سلام و عرض احترام به استحضار می‌رساند تیم فنی مهندسی ایرانی دیتا که از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه های برتر کشور تشکیل شده‌اند، در راستای کمک به اهداف آموزشی و پژوهشی کشورمان قادر به ارائه کتب و مقالات علمی از مراجع معتبر اینترنتی به دانشجویان ، اساتید ، علاقه مندان و دانشگاهها می‌باشد.

زمینه های ممکن برای ارئه خدمات و مقالات به شرح زیر می‌باشد.

  • ارائه مقالات از مراجع معتبر همانند: Elsevier, Springer, Science direct, Jstor, IEEE
  • ارائه کتاب از مراجع فوق و به خصوص Springer به صورت کامل
  • ارائه کتاب به صورت فصل به فصل از مراجع فوق(chapter) در صورت صلاح دید متقاضی
  • از بسیاری از مراجع که در فوق نیامده است نیز امکان دریافت به صورت محدود وجود دارد.

سامانه سایت ایرانی دیتا قادر به ثبت نام به صورت های محدود و نامحدود می باشد که هزینه ثبت نام و شارژ محدود (دریافت 30 عدد فایل که شامل مقاله، کتاب و فصل های کتاب می باشد) 5000 تومان و برای مدت 30 روز است و با پایان 30 روز و یا تعداد دریافت فایل بالای 30 عدد شود باید دوباره شارژ شود. همچنین در انتخاب نامحدود با 10000 تومان می توان در مدت 30 روز با سقف نامحدود از سامانه فایل مورد نظر را دریافت کرد(دانلود مقاله انجام داد). با پایان دوره 30 روزه متقاضی ملزم به پرداخت دوباره شارژ برای دریافت دوباره فایل ها خواهد بود.

در صورت دریافت نشدن مقاله یا اشکال در سامانه با توافق با متقاضی یا مهلت و شارژ برای وی تمدید خواهد شد و یا وجه باقیمانده به حساب وی برگردانده خواهد شد و یا اینکه لینک مقاله به ایمیل سایت ارسال گردد یا مقاله برای شما ارسال گردد(بعد از ارسال به شماره 09117307688 یا 09111195330 پیامک دهید. ایمیل : Article.iranidata@gmail.com).

(لازم به ذکر است که نرم افزار و سامانه قادر به ثبت اطلاعات هر دانلود با جزئیات می‌باشد و دانلود فایل تنها از کامپیوتری که ثبت نام روی آن انجام گرفته است امکان پذیر است)

این برنامه می تواند برای دانشجویان مهندسی ، علوم پایه ، پزشکی و سایر گروه ها قابل استفاده باشد و همچنین این نرم افزار می تواند برای همه ی رشته های تحصیلی مانند مهندسی کامپیوتر ،مهندسی برق ،مهندسی شیمی ، مهندسی عمران ، ریاضی ، فیزیک ، شیمی ، هنر ، علوم اجتماعی ، پزشکی و همه رشته ها مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرانی که از این نرم افزار استفاده می کنند می توانند دسترسی کامل Springer ، Sciencedirec ، IEEE ، WILEY و JSTOR داشته باشند و دانلود مقاله انجام دهند که می تواند به پیشرفت علمی دانشگاه ها کمک شایانی نماید.

این نرم افزار به نام Article And Book Downloader توسط تیم ایرانی طراحی و توسعه داده شده و حق کپی رایت برنامه آزاد می باشد.

نکته : بعد ثبت نام و یا شارژ حساب برنامه را بسته و مجدد اجرا نمایید.

وبسایت مرجع نرم افزار – Article-isi.ir

مشاهده شرایط و قوانین

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.