خانه » دانشنامه » آموزشی » دانلود اسلاید آموزش برنامه ریزی پارامتری

دانلود اسلاید آموزش برنامه ریزی پارامتری

امتیاز شما به این پست !

programing1 - دانلود اسلاید آموزش برنامه ریزی پارامتری

دانلود اسلاید آموزش برنامه ریزی پارامتری

در این پست اسلاید آموزش برنامه ریزی پارامتری بر گرفته از کتاب تحقیق در عملیات بازارا را برای دانلود در اختیار دوستان قرار داده ایم. در این اسلاید ابتدا برنامه ریزی پارامتری را معرفی می نماید و سپس روش حل را توضیح می دهد و با چند مثال برنامه ریزی پارامتری را به طور کامل شرح می دهد.

خلاصه ای از برنامه ریزی پارامتری:

برنامه ریزی پارامتری از دیدگاه عملیاتی و محاسباتی بسیار شبیه تحلیل حساسیت است.با این تفاوت که در تحلیل حساسیت تاثیر تغییرات گسسته ی پارامتر های مدل بر جواب نهایی بررسی می شد،یا نسبت به تعیین تغییرات پیوسته ی پارامترها فقط در یک دامنه مشخص اقدام می شده، حال آن که، در برنامه ریزی پارامتری تاثیر تغییرات پیوسته یا پارامترهای مدل در فاصله(یا فواصلی)مشخص بررسی می شود.

در برنامه ریزی، مدل علاوه بر اینکه تحت تاثیر پارامترها و متغییرهایی است که در برنامه ریزی خطی تعریف می شود، تحت تاثیر پارامتر دیگری  نیز واقع می گردد.  این پارامترها  در عمل می تواند مصادیق مختلفی نظیر تعداد نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزاتی که می تواند از فعالیتی به فعالیت دیگر انتقال یابد و یا مفاهیمی مانند زمان، نرخ تورم یا رشد جمعیت را بیان می کند. در برنامه ریزی پارامتری، آهنگ تغییر پارامتر …

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.