خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 برای PC

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 برای PC

امتیاز شما به این پست !

Harry Potter and the Deathly Hallows - دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 برای PC

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 برای کامپیوتر

لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید

هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت اول ( به انگلیسی Harry Potter and the Deathly Hallows – Part ۱ ) عنوان یک بازی ویدیویی است که براساس فیلم و رمانی به همین نام ساخته شده است . این بازی برای کنسول های پلی استیشن ۳ ، ایکس باکس ۳۶۰ ، نینتندو دی اس ، وی و ، مایکروسافت ویندوز در سال ، ۲۰۱۰ میلادی عرضه شد .

 اولین چیزی که شما نیاز دارید در مورد بازی هری پاتر و یادگاران مرگ : قسمت اول بدانید این است که این بازی یک ویدیو گیم سوم شخص شوتر (تیراندازی) است که با داشتن دوربین سوم شخص (بالا تنه شخصیت از پشت سر دیده می شود) است. شخصیتی که شما به کنترل او در این بازی می پردازید کسی نیست جز هری پاتر معروف که این بار لباس سفر به تن دارد با عینک گرد و موهای چتری که بر روی زخم صاعقه مانندش افتاده است. در مصاحبه های مختلفی که با بازیگران کاراکتر های بازی انجام شده جزئیاتی نیز توضیح داده شده که همه آنها در حال حاضر در دسترس نیست. ولی آنچه که مسلم هست همه آنها در مورد بازی جدید اظهار رضایت کرده اند. با توجه به همکاری شرکت WB با کمپانی EA در مورد ساخت اختصاصی بازی. امکان صداگذاری کاراکتر ها توسط بازیگران فیلم انجام شده که در هرچه طبیعی تر شدن بازی کمک شایانی کرده است.
در طول بازی تا قبل از مواجهه با لرد ولدمورت (اسمشو نبر) در مکان هایی مثل کار گاه ها کارهانه ها مجتمع ها و …. با دشمنانی که اکثرا مرگ خوار هستند مواجه می شویم که باید برای حفظ جان از پوشش ها و زره های مخصوص جادویی استفاده کنیم بر خلاف سایر بازی های شوتر که تپانچه ها نیاز به بارگذاری (ریلود) دارند چوب جادوی هری نیازی به ریلود ندارد به دفعات نا متناهی گیمر می تواند افسون های تدافعی و تهاجمی را به سمت دشمنان شلیک نماید. افسون هایی مثل پروتگو بسیار سریع جواب می دهند اما همیشه کار ساز نیست چرا که با دوام نیست و گیمر باید از تمامی امکانات برای جنگیدن استفاده کند.
در بازی یک منوی رادیال وجود دارد که با فراخوانی آن شما می توانید یکی از شش افسون و عملگر جنگی را انتخاب کنید که ساده ترین آنها افسون استیوپفای برای گیج کردن دشمن است که جزو ابتدایی ترین افسون ها به شمار می رود. یکی دیگر از افسون های تهاجمی افسون اکسپلیارموس هست که یک افسون خلع سلاح کننده است. ولی به اندازه کافی قدرتمند نیست اما برای مواجه با دشمنان ساده بسیار پر کاربرد است. افسون دیگری به اسم کانفرینگو وجود دارد که درست مثل پرتاب یک موشک است و منجر به انفجار محلی می شود که افسون به آن سمت شلیک شده. اما اگر بخواهیم در مورد افسون های نابخشودنی حرف بزنیم پای افسون هایی مثل کروشیو به میان می آید. افسون های آواداکداورا (طلسم مرگ) کروشیو (شکنجه گر) و اجرای طلسم فرمان (چیزی مثل هیبنوتیزم است که اگر بر روی موجود زنده ای اجرا شود موجب می شود ه از دستورات و فرامین طلسم گر اطاعت کند) در قوانین جادویی به نام طلسم های نا بخشودنی معرفی شده اند که استفاده از آنها جرم محسوب می شود اما زمانی که پای دفاع از جان در میان است هری و یارانش شاید به استفاده از آنها نیاز پیدا کنند. که ممکن از کمی این مسئله عجیب و بعید به نظر بیاید. طلسمی به اسم کانفونده نیز در بازی وجود دارد که درست مثل یک اسنایپ رایفل در بازی های دیگر عمل می کند اما نه به گونه ای که به شخصی که شلیک می شود آسیب جدی برساند این افسون صرفا برای سردرگم کردن دشمن به کار می رود. افسون دیگری نیز که در چند بازی اخیر نیز گیمر ها با آن آشنا هستند افسون بالا بر نگه دارند وینگاردیوم لویوسا است که می تواند شی را بلند کرده و نگه دارد. این افسون به خصوص همراه با افسون کانفرینگو کارساز است ، زمانی که شما بتوانید شی را بلند کرده و از آن به عنوان حفاظ و سنگر استفاده کنید.

شاید از نظر برخی گیمر ها که کمابیش بازی های هری پاتر را قبلا جسته و گریخته تجربه کرده اند. بازی هری پاتر آسان باشد. ولی هم اکنون تجربه بازی سوم شخص شوتر هری پاتر و یادگاران مرگ بر خلاف این نظریه است چرا که بر خلاف بازی های قبلی شامل مراحل ساده و آسانی نیست. از طرفی به لحاظ خشونت های موجود در بازی نمی توان از آن به عنوان یک ویدیو گیم کودکانه یاد کرد. از سوی دیگر گیم پلی و محیط کاملا تغییر یافته بازی نوید یک بازی کاملا متفاوت با قبلی ها را می دهد. که می تواند بخصوص برای طرفداران و فن های هری پاتر یک تجربه مجازی جالبی باشد.

منبع توضیحات : انجمن AnimParadise

تصاویری از محیط بازی :

تصویر شماره 1

تصویر شماره 2

تصویر شماره 3

: Minimum
CPU Speed: Single Core 2.4 GHz or Dual 2.0 GHz or equivalents
RAM: 1.5 GB
OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Video Card: 256MB DirectX 9.0c compatible graphics card (NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1600 or better. Laptop chipsets may work but are not supported.)
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 5 GB

باکس دانلود

لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید

  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.