خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود کلیپ زندگینامه فوتبالی کریم باقری در برنامه نود

دانلود کلیپ زندگینامه فوتبالی کریم باقری در برنامه نود

امتیاز شما به این پست !

bagheri - دانلود کلیپ زندگینامه فوتبالی کریم باقری در برنامه نود

دانلود کلیپ زندگینامه فوتبالی کریم باقری در برنامه نود

در این کلیپ شما زندگینامه فوتبالی کریم باقری بازیکن تیم ملی و باشگاه پرسپولیس را خواهید دید. کریم باقری یکی از بازیکنان نامدار تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در دهه های 70 و 80 شمسی است. بازیکنی با اخلاق و از نظر فنی فوق العاده بود. باقری در تیم‌های تراکتورسازی، کشاورز، آرمینیا بیله‌فلد، النصرچارلتون، السد و پرسپولیس سابقه عضویت دارد. کریم باقری فوتبال خود را با تیم تراکتورسازی شروع کرد و اولین بار در هفته پنجم لیگ آزادگان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی و در حالی که ۱۷ سال داشت، به میدان رفت. کریم در ابتدای دوران فوتبال خود در پست دفاع بازی می‌کرد ودر این بازی که تیمش ۲-۱ باخت، نمایش خوبی داشت. در فصل اول حضورش ۱۵ بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند. اولین گل او حاصل یک ضربه پنالتی بود که وارد دروازه سپاهان شد. باقری در دومین فصل حضور در تراکتورسازی به تیم ملی جوانان دعوت شد.

اقری در سال ۱۳۷۳ به تیم کشاورز تهران پیوست، در اولین فصل حضور در تیم کشاورز، کریم به تیم ملی دعوت شد. در زمستان ۱۳۷۴ شمسی باقری با یک رقمی که در آن زمان نجومی محسوب می‌شد به باشگاه پرسپولیس پیوست. کریم در بازی‌های ملی در سال ۱۳۷۵ درخشش خوبی داشت و در جام ملت‌های آسیا یکی از ۳ بازیکن برتر ایران بود. در پرسپولیس اما فقط یک فصل بازی کرد و پس از قهرمانی در این تیم، به عنوان یکی از اولین بازیکنان نسل جدید فوتبال ایران راهی آلمان شد. او سپس در تیم های آرمنیا بیله فیلد، النصر، چارلتون انگلیس، السد قطر به بازی پرداخت.

ز فصل ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۹ لیگ برتر ایران باقری در تیم پرسپولیس بازی کرد. از فصل ۱۳۸۵ و با تیم مصطفی دنیزلی درخشش مجدد خود را آغاز کرد و یکی از ارکان قهرمانی پرسپولیس در سال ۱۳۸۷ بود. در سال ۸۷ دوباره پس از ۷ سال به تیم ملی بازگشت و با خداحافظی افشین پیروانی و بهروز رهبری‌فر از فصل ۸۴ بازویند کاپیتانی نیز به این بازیکن باتجربه رسید. کریم با زدن ۲۹ گل بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است.

کریم باقری در هشتم آذر ماه سال ۱۳۸۹ هم‌زمان با بازی تاریخی ایران با استرالیا با اعلام تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از فوتبال پس از هجده سال بازی در بالاترین سطح فوتبال ایران و جهان برای همیشه از دنیای فوتبال کناره‌گیری کرد.

کریم باقری در تیم ملی

کریم باقری که در ۱۶ خرداد ۱۳۷۲ برابر تیم ملی فوتبال پاکستان در جام اکو، اولین بازی ملی خود را انجام داد،و ۸۷ بازی و ۵۰ گل در کارنامهٔ ملی خود به ثبت رساند.

وی پس از بازی مقابل تیم ایرلند جنوبی در سال ۱۳۸۰ از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کردو دلیل خداحافظی این بازیکن بزرگ در سن بیست و هفت سالگی هنوز مشخص نیست،اما در زمان سرمربی‌گری علی دایی این بازیکن با اعلام آمادگی برای حضور در تیم ملی بار دیگر به اردو تیم ملی ایران دعوت شد که با بالاخره در بازی دوستانهٔ تیم‌های ایران و قطر، که در تاریخ ۱۹ آبان ۸۷ بر‌گزار شد، کریم باقری بعد از حدود ۷ سال بار دیگر برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کرد و در تاریخ ۲۹ آبان ۸۷ چهل‌وهشتمین گل ملّی خود را در بازی مقابل امارات به ثمر رساند.

او سرانجام در تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۸۹ در بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با برزیل در شهر ابوظبی با انجام هشتاد و هفتمین بازی ملی‌اش برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 25 مگابایت
  • فرمت: MP4
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.