خانه » دانشنامه » آموزشی » رشته حسابداری » دانلود مقاله ترجمه شده حسابداری (حسابداری سرمایه فکری)

دانلود مقاله ترجمه شده حسابداری (حسابداری سرمایه فکری)

امتیاز شما به این پست !

Intellectual capital accounting - دانلود مقاله ترجمه شده حسابداری (حسابداری سرمایه فکری)دانلود مقاله ترجمه شده حسابداری (حسابداری سرمایه فکری)

در این پست از سایت ایرانی دیتا یک مقاله ترجمه شده برای دانشجویان رشته حسابداری و تا حدی برای دانشجویان مدیریت مالی قرار دادیم . این مقاله راجع به حسابداری سرمایه فکری برای سال 2012 می باشد . این مقاله بیشتر راجع به سیستم های اطلاعاتی حسابداری است . از دانشجویان محترم تقاضا دارم از این مقاله و ترجمه آن به عنوان یک الگو و کمک برای کارهای علمی خود استفاده کرده و به صورت آماده استفاده نکنند .

اصل مقاله حسابداری سرمایه فکری و ترجمه آن (هر دو) به صورت یک فایل PDF می باشد .

عنوان مقاله 

Intellectual capital accounting an alignment between the motive and the accounting approach

چکیده :
هدف – هدف از این مقاله، منعکس کردن کاربرد تکنیک های مختلف حسابداری سرمایه های فکری(IC) باتاکید به انگیزه های حسابداری است.این امر با مقایسه کانونهای اصلی و اندازه گیری مسائل مربوط به دو انگیزه حسابداری عمومی، یعنی، مدیریت داخلی و گزارش خارجی بدسب آمده است.
طرح/روش شناسی/رویکرد- این مقاله براساس طبقه بندی روش های حسابداری بیان شده توسطFinchamوRoslenderو تقدیر از اهمیت این طبقه بندی در زمینه حسابداری سرمایه فکری و همچنین به عنوان یک تصویر از چگونگی تصمیم سازمان برای اجرای اینگونه روش های حسابداری است.
يافته ها – در این مقاله نتیجه گرفته شده است که هیچ روش حسابداری و تکنیک قابل اجرا جهانی وجود ندارد. برای مدیریت داخلی، ارزیابی متوازن و روایت روش های آن به تولید برنامه های عملی کمک میکند ، در حالی که ارزش گذاری و ارزیابی متوازن روش های سختی برای کمک به تولید گزارش های قابل مقایسه و روش قابل اعتماد برای گزارش های خارجی است.

اصالت / ارزش:این مقاله به ادبیات مدیریت سرمایه فکری با ارائه دیدگاه های هم ترازی و ارزیابی انتقادی از انگیزه های حسابداری عمومی و روش های حسابداری موجود کمک میکند.مفاهیم تكامل يافته، سیاست ساز،ودانشگاهی ارائه شده است.

واژه هاي كليدي : سرمایه فکری حسابداری، طبقه بندی حسابداری ، انگیزه حسابداری ،رویکرد حسابداری ،
ترازحسابداری

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.