خانه » نرم افزار » اداری » آفیس » دانلود Microsoft Office 2013 Pro Plus 32 64 – نرم افزار آفیس ۲۰۱۳

دانلود Microsoft Office 2013 Pro Plus 32 64 – نرم افزار آفیس ۲۰۱۳

امتیاز شما به این پست !

دانلود Microsoft Office 2013 Pro Plus 32 64 – نرم افزار آفیس 2013

مایکروسافت آفیس ( Microsoft Office ) یک مجموعه اداری در بر گیرندهٔ نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌ها است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و مک اواس ده ساخته شده است. مایکروسافت آفیس در سال ۱۹۸۹ برای سیستم‌عامل مک اواس اکس معرفی شد و در سال بعد یعنی ۱۹۹۰ نسخه تحت ویندوز آن نیز به بازار آمد که آخرین نسخه آفیس 2013 در این پست برای کاربران قرار گرفته است. اولین نسخه از مجموعه مایکروسافت آفیس ( Microsoft Office ) شامل برنامه‌های مایکروسافت ورد ( Microsoft Word )، مایکروسافت اکسل ( Microsoft Excle ) و مایکروسافت پاورپوینت( Microsoft PowerPoint ) بود. همچنین برنامه‌های مایکروسافت اکسس ( Microsoft Access ) و اسکجول پلاس در نگارش حرفه‌ای این نسخه وجود داشت. برای دانلود دانلود نرم افزار آفیس 2013 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

واپسین نگارش مایکروسافت آفیس، آفیس ۲۰۱۳ ( Office 2013 ) نام دارد که در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۳ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد و آخرین نسخه تحت سیستم‌عامل مک اواس اکس نیز آفیس ۲۰۰۸ نام گرفته است که در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۰۸ منتشر شده است. آفیس ۲۰۰۷/آفیس ۲۰۰۸ در بردارندهٔ رابط کاربری جدیدی است و از فرمت‌های جدید موسوم به Office Open XML با فرمت‌های docx، xlsx، pptx سود می‌برد. ضمن اینکه مایکروسافت قابلیت جدید، رایگان و افزودنی با نام بستهٔ هماهنگ سازی مایکروسافت آفیس (به انگلیسی: Microsoft Office Compatibility Pack) ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند با برنامه‌های پیشین آفیس هم‌چون برنامه‌های آفیس ۲۰۰۳ و آفیس ۲۰۰۰، پرونده‌ها با ریخت و فورمت Office Open XML file format را باز کنند. برای نمونه با مایکروسافت آفیس ورد ۲۰۰۳ که به گونهٔ کارخانه‌ای ناتوان از گشودن و سپاردن در پسوند docx است، بتواند پسوند docx را گشوده و آن را ویرایش کرده و آن را ذخیره و سپارش کند.

ویژگی های Microsoft Office 2013 :

– کارآمدتر شدن آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی
– سازگاری با قلم های تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 که فرصت هایی از قبیل نشانه گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد
– امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با اسکایپ
– ارائه ی ویژگی های جدیدی از جمله امکان یادداشت برداری و ارتباطات تصویری آنلاین، توسط OneNote وLync به کابران مجموعه جدید آفیس
– فراهم کردن امکان دسترسی به برخی از مرورگرهای وب که روی ای پد و ای فون کار می کنند
– بهینه سازی شدن برای استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها به طور خاص
– تمرکز مایکروسافت روی بهبود استفاده رسانه ای و نیز کاهش مصرف
– پشتیبانی Microsoft Lync از اسکایپ به منظور ارتباطات تصویری چند نفره
– و …

ویژگی های جدید :

آفیس ۲۰۱۳ رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است که توسط مایکروسافت منتشر شده. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft Outlook) دستخوش تغییرات زیادی شده‌است به عنوان مثال رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه‌ریزی شده دارد. پاورپوینت (PowerPoint) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است. در ۱۶ مه ۲۰۱۱، تصاویر جدیدی از آفیس ۱۵ منتشر شد که نشان می‌داد اکسل (Excel) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی دارد. در نرم‌افزار واژه‌پردازی ورد (Word) هم قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب را دارد. مایکروسافت قول پشتیبانی از قالب Office Open XML Strict را با نسخه ۱۵ آفیس داده‌است. هم‌چنین این نسخه از قالب اودی‌اف ۱٫۲ پشتیبانی خواهد کرد.

شماره سریال آفیس 2013 :

72RN3-HB2JJ-K9RF8-YVB3Q-628P9

 JNK2K-PJC3D-Y7DDR-J33RY-MY29K

برای دانلود کرک نرم افزار آفیس در بخش پایین که لینک دانلود قرار گرفته شده دانلود نمایید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.