خانه » دانشنامه » آموزشی » آموزش تبدیل PDF فارسی به Word

آموزش تبدیل PDF فارسی به Word

امتیاز شما به این پست !

آموزش تبدیل PDF فارسی به Word

تبدیل PDF فارسی به Word یکی از مشکلات فارسی زبان ها و عربی زبان ها در کامپیوتر است که نمی توانند مثل زبان انگلیسی نوشته های داخل PDF را به ورد یا فایل های متنی دیگر تبدیل کنند. یکی از بهترین روش های موجود تبدیل PDF فارسی به Word را وبسایت ایرانی دیتا به شما توصیه می کند. برای آموزش تبدیل PDF فارسی به Word به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

یکی از بهترین روش های تبدیل PDF فارسی به Word این است از نرم افزار گوگل کروم برای تبدیل PDF فارسی به Word استفاده کنید خیلی از نرم افزار تبدیل PDF به Word هستند که در صد خیلی کمی را تبدیل می کنند و دارای جابجایی بسیار زیادی نیز هستند که این روش بهترین روش است زیرا از همه ساده تر و قوی تر است. در این روش شما فایل PDF را از طریق نرم افزار گوگل کروم باز می کنید و فایل PDF شما در صفحه گوگل کروم به نمایش در می آید. حال براحتی می تواند با انتخاب کردن متن روی آن راست کلیک کرده و گزینه Copy را بزنید و داخل نرم افزار Word رفته و روی صفحه راست کلیک کرده و Past را بزنید. حال می بینید که متنی که در Pdf شما بود بدرستی در Word نمایش داده شده است.

برای بازکردن فایل PDF با گوگل کروم ابتدا وارد نرم افزار گوگل شده و کلیک ترکیبی CTRL + O را بزنید و در پنجره باز شده فایل PDF خود را انتخاب کنید و یا فایل PDF را درگ کرده (بکشید) و در گوگل کروم دارپ (رها) کنید. برای دانلود نرم افزار گوگل کروم اینجا کلیک کنید.

برای دانلود فیلم آموزش تبدیل PDF فارسی به Word از قسمت پایین دانلود نمایید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.