خانه » دانشنامه » آموزشی » دانلود کد برنامه Mathematica جمله های موجک های لژاندر به همراه ماتریس عملیاتی انتگرال

دانلود کد برنامه Mathematica جمله های موجک های لژاندر به همراه ماتریس عملیاتی انتگرال

امتیاز شما به این پست !

legendre - دانلود کد برنامه Mathematica جمله های موجک های لژاندر به همراه ماتریس عملیاتی انتگرال

دانلود کد برنامه Mathematica جمله های موجک های لژاندر به همراه ماتریس عملیاتی انتگرال

کلمه موجک از لغت فرانسوی آندلیت به معنای موج کوچک گرفته شده و به نوع خاصی از توابع ریاضی اشاره می کند، که ویژگی های هموار، موضعی و نوسانی را دارا می باشد.

نظریه موجک ها یک رویداد نسبتاَ جدید در ریاضیات کاربردی می باشد. استفاده از واژه موجک برای اولین بار ، در یکی از زمینه های تز آلفرد هار ظاهر شده بود، اما از سال 1985مورد توجه بسیاری از ریاضی دانان قرار گرفت. محتوای غنی ریاضی و توانایی بالای کاربرد موجک ها آنقدر راضی کننده و مطمئن بود که به سرعت توجه مهندسین و افراد با تخصص های گوناگون را برای حل مسائل مختلف 

با استفاده از این نظریه جلب کرد.

موجک لژاندر یکی از ده ها موجکی است که تا کنون ساخته شده است و به علت اینکه بر پایه چند جمله ای های لژاندر ساخته شده است، موجک لژاندر نامیده شده است. بر خلاف بسیاری از موجک ها از آن جایی که این موجک به صورت چند جمله ای می باشد، کار با آن بسیار ساده است و همچنین از مزایای این موجک می توان به تعامد، محمل فشرده ، نمایش دقیق چندجمله ای ها و قابلیت نمایش توابع در سطوح مختلف تجزیه کرد. لازم به ذکر است این موجک برای حل معادلات انتگرال و معادلات دیفرانسیل بسیار کارا می باشد.

در این پست ساخت موجک های لژاندر  به همراه ماتریس های عملیاتی  را در نرم افزار مته متیکا نشان داده ایم. با این کد شما می توانید به راحتی موجک های لژاندر برای مرتبه های مختلف بسازید. همچنین ماتریس های عملیاتی انتگرال موجک لژاندر را نیز در این کد بدست می آوریم.

لینک خرید پروژه به قیمت 20 هزار تومان (بعد از پرداخت می توانید دانلود نمایید)

[zarinpalpaiddownloads id="23"]

 

توضیحات : این کد در ورژن های مختلف نرم افزار Mathematica تست شده و قابل اجرا می باشد. این کد را می توان برای نرم افزارهای Maple و Matlab بازسازی کرد.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. blank
    sabiraslami
    در تاریخ 2021/05/04 :

    hello sir very good site

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.