خانه » دانشنامه » دانلود مستند اسرار قدرت و نبردهای هوایی آینده از شبکه دیسکاوری

دانلود مستند اسرار قدرت و نبردهای هوایی آینده از شبکه دیسکاوری

امتیاز شما به این پست !

SoFAP Front2 - دانلود مستند اسرار قدرت و نبردهای هوایی آینده از شبکه دیسکاوری

دانلود مستند اسرار قدرت و نبردهای هوایی آینده

بیش از صد سال از ساخت اولین هواپیما به دست برادران رایت می‌گذرد. هواپیمای برادران رایت با آن ساختمان بسیار ساده و سطوح کنترل ساده‌تر از بدنه، کمتر از 1 دقیقه مداومت پروازی داشت، ولی به هر حال سرآغاز ساخت هواپیماها محسوب می‌شود. از آن پس عصر هوانوردی آغاز شد و علوم هوانوردی با سرعت بسیار عجیبی پیشرفت کرد. کشورهایی که در این صنعت سرمایه‌گذاری کردند، هنوز هم در حال سود بردن از تحقیقات سال‌های پیش خود هستند و هر روز قدرتمندتر می‌شوند. از سال 2000 تا زمانی که هنوز مشخص نیست، نسل بسیار جدیدی با نام نسل پنجم جنگنده‌ها پدید آمده و باید اعتراف کرد که این جنگنده‌ها از سلاطین کنونی آسمان محسوب می‌شوند. در جنگنده‌های نسل پنجم که به صورت نمونه می‌توان به Raptor) F-22 ) و( F35(JSF آمریکایی و سوخو 47 روسی اشاره کرد در این جنگنده‌ها خلبان دید کاملی را از صحنه نبرد به وسیله دستگاه‌های اویونیکی (الکترونیک پرواز) پیشرفته روی خود داشته و میدان را کاملاً در کنترل خود دارد. مهم‌ترین ویژگی جنگنده‌های نسل پنجم، رادار گریزی (Stealth) است که به بقاپذیری جنگنده و محفوظ ماندن از دید راداری دشمن کمک شایانی می‌کند.

هم اکنون که در زمان نسل پنجم جنگنده‌ها هستیم، باید منتظر ظهور سریع نسل‌های بعدی باشیم، زیرا صنعت هوا فضا به عنوان یکی از علوم پیشرفته در حال ارتقا است، به طوری که می‌بینیم ناسا هوافضاپیمای X-43A را با سرعت 10 ماخ (10 برابر سرعت صوت و حدوداً یک مایل در ثانیه) با موفقیت آزمایش می‌کند.

در مستند اسرار قدرت و نبردهای هوایی آینده به بررسی شبیه سازی از نبردهای هوایی نسل آینده با هواپیماهای جدید و تجهیزات مدرن پرداخته می شود. این مستند با لینک مستقیم در اختیار شما بینندگان قرار دارد

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.