خانه » دانشنامه » آموزشی » رشته حسابداری » چگونگی واگذاری شرکت مخابرات ایران به صورت یک افته خاص

چگونگی واگذاری شرکت مخابرات ایران به صورت یک افته خاص

امتیاز شما به این پست !

Contacts - چگونگی واگذاری شرکت مخابرات ایران به صورت یک افته خاص

چگونگی واگذاری شرکت مخابرات ایران به صورت یک افته خاص

واگذاری شرکت مخابرات می تواند یک افته خاص در حسابداری (کیس استادی برای حسابداری) باشد . این پست از سایت ایرانی دیتا به دانلود یک فایل پاورپوینت در مورد چگونگی واگذاری شرکت مخابرات ایران ( حسابداری شرکت مخابرات ) به عنوان یک افته خاص در حسابداری اختصاص یافت. حسابداری شرکت مخابرات جزء مطالب کمیاب در حسابداری است که می تواند به عنوان یک کیس استادی در حسابداری و یک موضوع تحقیق و یک مطلب آموزشی حسابداری در کلاس برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حسابداری ارائه شود.

نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بر پایه سه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی با برنامه ریزی منظم و صحیح استوار است.بخش دولتی شامل کلیه صنایع بزرگ، صنایع مادر، بازرگانی خارجی، معادن بزرگ، بانکداری، بیمه، تأمین نیرو، سدها و شبکه های بزرگ آبرسانی، رادیو و تلویزیون، پست و تلگراف و تلفن، هواپیمایی، کشتیرانی، راه آهن و مانند اینها است که به صورت مالکیت عمومی و در اختیار دولت است.بخش تعاونی شامل شرکت ها و موسسات تعاونی تولید و توزیع است که در شهر و روستا بر طبق ضوابط اسلامی تشکیل می شود.بخش خصوصی شامل آن قسمت از کشاورزی، دامداری، صنعت و تجارت و خدمات می شود که مکمل فعالیت های اقتصادی دولتی و تعاونی است.

گردآوری کننده : ابوالحسن شاهمردانی فیروزجاه کارشناس ارشد حسابداری برگرفته از یک ارائه خوب توسط حسین علیپور لندی کارشناس ارشد حسابداری برای درس حسابداری موارد خاص

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.