خانه » فیلم » سینمایی » ایرانی » دانلود فیلم سینمایی دل شکسته 1387 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

دانلود فیلم سینمایی دل شکسته 1387 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

امتیاز شما به این پست !

168816262 1 - دانلود فیلم سینمایی دل شکسته 1387 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

دانلود فیلم سینمایی دل شکسته 1387 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

نام فیلم: دل شکسته
تاریخ تولید: 1387
کارگردان: علی روئین تن
موضوع: کمدی / اجتماعی / مذهبی
بازیگران : خسرو شکیبایی ، شهاب حسینی ، محمود پاک‌ نیت ، رضا رویگری ، فریبا کوثری ، مجید مشیری ، میرطاهر مظلومی ، بیتا بادران ، آزیتا حاجیان ، شقایق فراهانی و گوهر خیراندیش

خلاصه داستان فیلم سینمایی دل شکسته : 

این فیلم داستان دلبستگی دو جوان با طرز فکرهای متفاوت و از دو خانواده مختلف سیاسی و مذهبی است که مجبور مى شوند با هم پایان نامه بدهند بدین منظور براى آشنا کردن هم دیگر از جهان هاى خود دوستان یکدیگر را به هم نشان مى دهند…

دل شکسته فیلمی به کارگردانی و نویسندگی علی روئین‌تن و تهیه‌کنندگی مجید اسماعیلی ساخته سال ۱۳۸۷ است. لوکیشن دانشگاه در دانشگاه کرج فیلمبردارى شده است. توزیع کنندگان این فیلم مرکز گسترش سینمایی تجربی و مستند و موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی بوده اند. این فیلم به مدت 4 سال توقیف بود ولی بعدا اجازه انتشار یافت. بیتا بادران بازیگر این فیلم می گوید:

بازیگران اصلی این فیلم نماد دو تفکر در این فیلم هستند و هرچند هردو از یک نگاه ایدئولوژیک بهرمند هستند اما در پایان فیلم متوجه می شویم که برای رشد یک جامعه باید صاحبان هردو نگاه بنشینند و باهم گفتگو کنند.

این فیلم 4 سال توقیف بود و تصور می کنم دلیل توقیف این فیلم این بود که حرفی می زد که جلوتر از زمان خودش بود و درک این حرف برای بسیاری از مدیران سخت بود.  هرچند بین 30 تا 40 دقیقه از فیلم به خاطر مسائل ممیزی حذف شد اما زمانیکه فیلم به نمایش درآمد و بعد به شبکه نمایش خانگی آمد مورد استقبال قرار گرفت.

اسکرین شات از محیط فیلم سینمایی دل شکسته:

Del Shekasteh 1387 HQ www.Cafe Project.ir .mp4 thumb - دانلود فیلم سینمایی دل شکسته 1387 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

پخش آنلاین فیلم سینمایی دل شکسته:

وبسایت ایرانی دیتا شما را به دیدن این فیلم با لینک مستقیم و به صورت رایگان دعوت می کند. امید است که مورد پسند شما قرار گیرد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.