خانه » موبایل » اندروید » دانلود بازی Clash of Clans v8.332.9 – کلش آو کلنز برای اندروید

دانلود بازی Clash of Clans v8.332.9 – کلش آو کلنز برای اندروید

امتیاز شما به این پست !

Clash of Clans - دانلود بازی Clash of Clans v8.332.9 - کلش آو کلنز برای اندروید

دانلود بازی Clash of Clans v8.332.9 – کلش آو کلنز برای اندروید

کلش آو کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans)، به معنی «برخورد قبایل»، یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد.

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند: طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازندهٔ اکسیر تولید می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیش‌رفت قبیلهٔ شما دارد. برای نمونه برای ساخت یا ارتقای ده نوع سرباز یا برای بالا بردن ساختمان‌های دیگر نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازندهٔ اکسیر دریافت می‌کنید که به صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود. در ادامه با پیش‌رفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازندهٔ اکسیر را پیش‌رفته کنید و به شمار تولید آن‌ها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیلهٔ اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارند که در کارخانهٔ طلسم‌سازی ساخته می‌شوند.

از طلا بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و ساختمان اصلی استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید با حمله به دیگر قبایل و غارت دهکدهٔ آن‌ها هم پیش‌رفت کنید و هم طلا و اکسیر زیادی به دست بیاورید. طلا نیز توسط دستگاه سازندهٔ طلا به دست می‌آید که در ابتدای بازی دو عدد از آنها را در اختیار خواهید داشت.

اکسیر سیاه ماده‌ای کم‌یاب و ارزشمند است که از آن برای ساخت و ارتقای سربازانی که توسط اکسیر سیاه در سربازخانهٔ اکسیر سیاه ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها و ملکهٔ کمان‌دار و همچنین شارژ کردن برج جهنمی استفاده می‌شود.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 61 مگابایت
  • فرمت: APK
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.