خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود تلاوت سوره قدر از عبدالباسط

دانلود تلاوت سوره قدر از عبدالباسط

4/5 - (2 امتیاز)

abdalbaset621 - دانلود تلاوت سوره قدر از عبدالباسط

دانلود تلاوت سوره قدر از عبدالباسط

یکی از تلاوت های زیبای استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد تلاوت سوره قدر است. سوره قدر یکی از سوره های کوتاه جزء 30 قرآن کریم با 5 آیه و جزء سوره های مکی است. یکی از مشهورترین تلاوتها و قرائت های مجلسی و ترتیل استاد عبدالباسط از سوره قدر، تلاوت سوره قدر بعد از تلاوت سوره های طارق و بلد است. لازم به ذکر است که عبدالباسط محمد عبدالصمد بهترین قاری قرآن کریم در جهان و اهل کشور مصر است. این پست مذهبی به دانلود رایگان تلاوت سوره قدر (تلاوت انّا انزلناه فی لیله القدر) توسط استاد عبدالباسط با لینک مستقیم و با کیفیت بالا به همراه متن سوره قدر اختصاص یافت. این فایل صوتی سوره قدر از عبدالباسط با فرمت mp3 fh با کیفیت بالا همراه با پخش آنلاین و در یک دقیقه و 33 ثانیه است.

مشخصات سوره مبارکه قدر در قرآن کریم

سوره مبارکه قدر سوره ای است مکی، نود و هفتمین سوره قرآن، تعداد آیات 5، جزء 30، صفحه 589، بعد از سوره مبارکه علق و قبل از سوره مبارکه بینّه ثبت شده است. شاید مهم‌ترین پیام سوره قدر، بیان اهمیت شب قدر است که طبق آیه 3 این سوره، این شب برتر از هزار ماه است .

متن سوره مبارکه قدر

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِی لَیْلَهِ الْقَدْرِ ﴿١﴾ وَمَا أَدْرَاکَ مَا لَیْلَهُ الْقَدْرِ ﴿٢﴾ لَیْلَهُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ ﴿٣﴾ تَنَزَّلُ الْمَلائِکَهُ وَالرُّوحُ فِیهَا بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ ﴿۴﴾ سَلامٌ هِیَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ ﴿۵﴾

دانلود گلچین بهترین تلاوت های استاد عبدالباسط

دانلود گلچین ترتیل و تلاوت سوره قدر با صدای قاریان معروف

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.