خانه » دانشنامه » تاریخی » دانلود کتاب ظهور و سقوط رایش سوم به صورت رایگان

دانلود کتاب ظهور و سقوط رایش سوم به صورت رایگان

امتیاز شما به این پست !

zohor - دانلود کتاب ظهور و سقوط رایش سوم به صورت رایگان

دانلود کتاب ظهور و سقوط رایش سوم به صورت رایگان

ظهور و سقوط رایش سوم کتابی تاریخی (به انگلیسی: The Rise and Fall of the Third Reich) اثر روزنامه نگار و تاریخدان آمریکایی ویلیام شایرر (چاپ اول ۱۹۶۰) وقایع سالهای ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ اروپا و خصوصاً حزب نازی و ارتش آلمان را گزارش می‌کند. شایرر قبل از شروع جنگ و در دوران جنگ جهانی دوم خبرنگاری مجلاتی همچون شیکاگو تریبون را در اروپا برعهده داشت و در طول جنگ نیز تهیه گزارشهای رادیویی برای سی بی اس را برعهده داشت. علاوه براین، مطالعه اسناد سری کشف شده دولت رایش سوم، از جمله اسناد و مکاتبات نیروی دریایی آلمان و دفتر خاطرات شخصی تعدادی از ژنرالهای ارتش آلمان این امکان را برای او ایجاد کرد تا کتابی تاریخی بر پایه اسناد معتبر و وقایع و اخبار دست اول تهیه کند.

این کتاب حاوی بخشهای مفصلی در مورد زندگی و جوانی هیتلر، تحولات و نمو حزب نازی، کسب قدرت سیاسی توسط حزب نازی و شخص هیتلر، وضعیت جامعه آلمان قبل و بعد از سلطه نازیسم، وقایع منجر به آغاز جنگ جهانی، عملیات نظامی ارتشهای متفقین و دول محور، و همچنین تلاشهای مردم و ارتش آلمان در راستای رهایی از یوغ نازیسم می‌باشد.

این کتاب در ایران به ترجمه ابوالقاسم صارمی و کاوه دهگان به چاپ رسیده است. وبسایت ایرانی دیتا کتاب جلد اول کتاب ظهور و سقوط رایش سوم با ترجمه کاوه دهگان را برای دانلود رد اختیار شما قرار می دهد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.