خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود کلیپ دریبل ها و گل های مسی و رونالدو در سال 2015 با کیفیت بالا

دانلود کلیپ دریبل ها و گل های مسی و رونالدو در سال 2015 با کیفیت بالا

امتیاز شما به این پست !

massi ronnaldo 300x300 - دانلود کلیپ دریبل ها و گل های مسی و رونالدو در سال 2015 با کیفیت بالا

دانلود کلیپ دریبل ها و گل های مسی و رونالدو در سال 2015 با کیفیت بالا

در این کلیپ 13 دقیقه ای مجموعه های دریبل ها، حرکات زیبا و گل های مسی و رونالدو در سال 2015 را با کیفیتی بالا ملاحظه خواهید کرد. دیدن این کلیپ هر فوتبال دوستی را به وجه می آورد و باعث شوق زیادی در بین فوتبال دوستان می شود. مسی و رونالدو از سال 2008 تا کنون عنوان بهترین بازیکن جهان را بین خود تقسیم کرده اند. مسی 4 بار و کریس رونالدو 3 بار این عنوان را کسب کرده است. این آقای گلی باشگاه های اروپا و همچنین اسپانیا نیز از آن خود کرده اند. در ادامه مقایسه ای بین مسی و رونالدو را ملاحظه خواهید کرد:

مقایسه مسی با کریستیانو رونالدو

هردو بازیکن در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده‌اند و همچنین رکورد ۵۰ گل در یک فصل را به نام خود ثبت کرده‌اند. این دو بازیکن بیش از ۴۰۰ گل برای باشگاه و تیم ملی کشورشان به ثمر رسانده‌اند. کارشناسان و روزنامه‌نگاران ورزشی همواره در مورد شایستگی‌های این دو بازیکن بحث دارند و تلاش می‌کنند تا به اثبات برسانند که چه کسی از نظر آن‌ها بهترین بازیکن فوتبال مدرن است. این مقایسه به تقابل افسانه‌های ورزشی تاریخ، مانند رقابت محمد علی کلی و جو فریزیر در بوکس، تقابل بیورن بوری و پاتریک مک‌انرو در تنیس و هماوردیِ آیرتون سنا و آلن پروست در فرمول یک تشبیه شده است.

بعضی مفسران ورزشی ترجیح می‌دهند تفاوت‌های فیزیکی این دو بازیکن را مورد بررسی قرار دهند، درحالی که محور بخشی از مناظره‌ها حولِ تقابل خلاقیت‌های این دو بازیکن می‌چرخد: رونالدو به عنوان یک بازیکن خودمحور و نمایشی توصیف می‌شود، در حالی که مسی به عنوان یک شخصیت خجالتی و متواضع معرفی می‌شود. علاوه بر رقابت تنگاتنگ مسی و رونالدو در دو تیم بارسلونا و رئال مادرید، این دو بازیکن هر فصل حداقل دو بار در بزرگترین رقابت باشگاهی دنیا، الکلاسیکو که در مارس ۲۰۱۴ دارای ۴۰۰ میلیون بیننده در سراسر جهان بود با یکدیگر مواجه می‌شوند. آن‌ها بیرون از زمین فوتبال چهرهٔ اصلی دو غول پوشاک ورزشی هستند. (مسی برای آدیداس و رونالدو برای نایک) رونالدو و مسی که دارای بالاترین دستمزد در فوتبال هستند در میان ثروتمندترین ستاره‌های ورزشی جهان قرار دارند: رونالدو در سال ۲۰۱۳ با ۸۰ میلیون دلار دستمزد در جایگاه دوم و مسی با ۶۴/۷ میلیون دلار دستمرد در جایگاه چهارم قرار دارد. این دو بازیکن در مجموع با ۱۳۸ میلیون طرفدار در فیسبوک، تا مه ۲۰۱۴ بیشترین دنبال کننده‌های رسانه‌های اجتماعی در جهان را میان شخصیت‌های ورزشی دارا هستند.

بسیاری از شخصیت‌های ورزشی دنیا از مسی و رونالدو به عنوان بهترین بازیکنان نسل خود یاد می‌کنند؛ از جمله یوهان کرایف، دیگو مارادونا، و رونالدوی برزیلی. هر دو بازیکن از سال ۲۰۰۸ هر سال به عنوان بهترین بازیکن جهان توسط فیفا انتخاب شده‌اند: بازیکن سال فوتبال جهان (رونالدو ۲۰۰۸، مسی ۲۰۰۹) و توپ طلای فیفا (مسی ۲۰۱۲٬۲۰۱۱٬۲۰۱۰ و رونالدو ۲۰۱۳). سرمربی سابق کریستیانو رونالدو در رئال مادرید، خوزه مورینیو بیان کرده است: “اگر مسی و رونالدو در دوره‌های زمانی متفاوتی متولد شده بودند، می‌توانستند بر صحنهٔ فوتبال حکمرانی کنند و هرکدام ۱۰ توپ طلای فیفا را تصاحب کنند.”

وب سایت ایرانی دیتا دیدن این کلیپ را به همه فوتبال دوستان پیشنهاد میکند.

 

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.