خانه » موبایل » اندروید » دانلود Microsoft Office Mobile – برنامه مایکروسافت آفیس برای اندروید

دانلود Microsoft Office Mobile – برنامه مایکروسافت آفیس برای اندروید

امتیاز شما به این پست !

office andriod - دانلود Microsoft Office Mobile - برنامه مایکروسافت آفیس برای اندروید

دانلود Microsoft Office Mobile – برنامه مایکروسافت آفیس برای اندروید

برنامه Microsoft Office Mobile یک ابزار کاربردی برای اندروید است که مورد نیاز اکثر دانشجو ها ،دانش آموزان و همه افرادی که آفیس سر و کار دارند می باشد. این ابزار شامل سه برنامه است که این سه برنامه عبارتند از : Microsoft Word Preview (برنامه ورد) ، Microsoft Excel Preview (برنامه اکسل) و Microsoft PowerPoint Preview (برنامه پاورپوینت). این سه برنامه از اصلی ترین و پرکاربردی ترین برنامه ها در آفیس هستند. برای دانلود برنامه مایکروسافت آفیس برای اندروید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

نحوه اجرای برنامه :

– برای اجرای نرم افزار Microsoft Word Preview ابتدا فایل نصبی موجود در پکیج را نصب و سپس پوشه ی com.microsoft.office.word را در مسیر Android/Obb از حافظه داخلی کپی کنید.

– برای اجرای نرم افزار Microsoft Excel Preview ابتدا فایل نصبی موجود در پکیج را نصب و سپس پوشه ی com.microsoft.office.excel را در مسیر Android/Obb از حافظه داخلی کپی کنید.

– برای اجرای نرم افزار Microsoft PowerPoint Preview ابتدا فایل نصبی موجود در پکیج را نصب و سپس پوشه ی com.microsoft.office.powerpoint را در مسیر Android/Obb از حافظه داخلی کپی کنید.

 

این برنامه برروی سیستم عامل اندروید 4.4 و بالاتر قابل اجرا است.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.