خانه » دانشنامه » ورزشی » کشتی » دانلود کشتی حسن رحیمی در فینال وزن 57 کیلو مسابقات جهانی لاس وگاس

دانلود کشتی حسن رحیمی در فینال وزن 57 کیلو مسابقات جهانی لاس وگاس

امتیاز شما به این پست !

rahimi2 - دانلود کشتی حسن رحیمی در فینال وزن 57 کیلو مسابقات جهانی لاس وگاس

دانلود کشتی حسن رحیمی در فینال وزن 57 کیلو مسابقات جهانی لاس وگاس

گروه ورزشی وب سایت ایرانی دیتا این پست را به مبارزه دیدنی حسن رحیمی در فینال وزن 57 کیلو مسابقات جهانی 2015 لاس وگاس آمریکا اختصاص داده است. حسن رحیمی که مدال طلای جهان در سال 2013  را در کارنامه داشت نتوانست از سد حریف گرجستانی خود غلبه کند و در 10 ثانیه به پایان برد را با باخت عوض کرد و به مدال نقره بسنده کرد. او در این مسابقات کاپیتان تیم ملی بود و توانست در دورهای قبلی حریفانی از روسیه، کره شمالی، ونزوئلا شکست دهد و پای در فینال بگذارد. حسن رحیمی در خصوص کسب مدال نقره جهان اظهار داشت: سطح مسابقات امسال بسیار سنگین‌تر از سالیان قبل بود و من کشتی‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتم. البته گروه من خیلی سخت بود و با توجه به اینکه این مسابقات سهمیه المپیک بود، همه با قدرت آمده بودند و کسی ضعیف نبود.
رحیمی افزود: خیلی ناراحتم که در فینال یک لحظه غفلت کردم. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. قسمت این بود که طلا نگیرم. البته کشتی‌گیر گرجستانی کشتی‌گیر بدی نیست، اما گروه من خیلی سنیگن بود و با فشار زیادی به فینال رسیدم.
دارنده مدال طلای جهان در سال 2013 خاطرنشان کرد: من تنها چند ثانیه با مدال طلا فاصله داشتم، ولی اشتباه کردم و خدا را شکر می‌کنم که این اشتباه من مشخص شد و در المپیک آسیب نخواهم دید. رحیمی ادامه داد: از قبل هم گفته بودم که تنها هدف من کسب مدال طلای المپیک است و حالا نیز می‌گویم که تنها طلای المپیک است که من را آرام می‌کند. اشتباهات امروز من در المپیک تکرار نمی‌شود و آنجا کشتی اصلی من را خواهید دید.
وی در خصوص اینکه آیا پس از المپیک خداحافظی خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: بعد از مسابقات المپیک در خصوص خداحافظی تصمیم گیری خواهم کرد، اما به احتمال زیاد با صحبتی که با خادم کردم از کشتی خواهم رفت. خادم نیز به من گفته است که مدالت را بگیر و اگر خواستی خداحافظی کن، اما فعلاً تصمیمی قطعی نگرفته‌ام.

 

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.