خانه » فیلم » انیمیشن » دانلود کارتون بینوایان دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود کارتون بینوایان دوبله فارسی با لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

binavayan - دانلود کارتون بینوایان دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود کارتون بینوایان دوبله فارسی با لینک مستقیم

کارتون خاطره انگیز بینوایان از سری کارتون های قدیمی و خاطره انگیز می باشد که همه ما با آن خاطرات گذشته را به یاد می آوریم. سایت ایرانی دیتا تمامی قسمت ها رو به صورت کامل قرار داده است.

بی‌نوایان (Les Misérables) نام رمان معروفی نوشته ویکتور هوگو نویسنده سرشناس فرانسوی است. این کتاب اولین بار در سال ۱۸۶۲ منتشر شده و یکی از بزرگترین رمان‌های قرن ۱۹ است. در دنیایی که مردم آن انگلیسی صحبت می‌کنند این رمان معمولاً با عنوان اصلی فرانسوی خود نام برده می‌شود (عناوین مختلفی مثل The Miserable, The Wretched, The Miserable Ones, The Poor Ones, The Wretched Poor and The Victims, and The Dispossessed نیز دارد). با شروع شورش جون در ۱۸۱۵ و به اوج رسیدن آن در ۱۸۳۲ در پاریس، این رمان از زندگی چند شخصیت و تمرکز بر مبارزات محکوم سابقه داری به نام ژان والژان و به رستگاری رسیدن او شکل گرفت.

بینوایان تصویر راستین سیمای مردم فرانسه در قرن نوزدهم است. چهرهٔ چند قهرمان در بی‌نوایان برجسته‌تر ترسیم شده‌است از جملهٔ آن ژان والژان. او مرد میانسال خسته روانی است با نیم تنهٔ کهنه و شلواری وصله دار که پس از گذراندن نوزده سال زندان با اعمال شاقه، پس از تمام شدن ایام محکومیت جایی برای رفتن ندارد و کسی پناهش نمی‌دهد حتی در لحظه‌ای حاضر می‌شود به زندان باز گردد ولی راهش نمی‌دهند، در اوج درماندگی و سیه روزی به خانهٔ اسقفی پناه می‌برد اسقف با خوشرویی و مهربانی از او پذیرایی می‌کند ولی این مهمان ناخوانده نیمه شب ظروف نقرهٔ اسقف را به سرقت می‌برد. اما ساعتی بعد به دست ژاندارم دست‌گیر می‌شود؛ ولی بزرگواری اسقف مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد. ژان والژان در بیست و پنج سالگی اسیر پنجه‌های ستمگری شده‌است. او که روستایی پاکدلی بوده بسبب سرقت یک قرص نان برای سیر کردن کودک گرسنهٔ خواهرش این همه زندان تحمل کرده‌است. در نتیجه مهربانی و عاطفه برایش امر فراموش شده ایست. سر انجام نیک منشی یک مرد روحانی، درهای نیک بینی و خیر اندیشی را به روی او باز می‌کند و یکی از بزرگان روزگارش می‌شود که باید تفصیلش را در متن کتاب خواند. اخلاق، فضیلت، پستی، ستم و رویدادهای تاریخی با ژرف اندیشی بررسی می‌شود و تناردیه ماریوس و دیگر قهرمانان کتاب با نظم ویژه‌ای در برابر هم قرار می‌گیرند و اثر جاودانه‌ای می‌سازند. گرچه بینوایان از عشق‌های خیال انگیز سرشار است اما جلوهٔ واقع بینانه زندگی مردم در زمان ویکتور هوگو در آن کاملاً دیده می‌شود.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 4 دیدگاه
  1. blank
    Raha
    در تاریخ 2021/06/04 :

    مرسی دست شما درد نکنه عالی بود خیلی دنبالش بودم

  2. blank
    حميد
    در تاریخ 2018/11/15 :

    سلام،عالی بود فقط فصل دوم و سوم چی چیشه؟

  3. blank
    راز
    در تاریخ 2018/02/26 :

    سلام مرسی واقعا کارتن خوبی منو برد به دوران قدیم چقدر دنبالشبودم

  4. blank
    ر.رحمتی
    در تاریخ 2018/01/04 :

    واقعا از صمیم قلب ازتون قدر دانی میکنم بخاطر این کار خوشگلتون.وصداقت در تیتر اول معرفی سایت،اخه بعضیا مثلا نوشتن کارتون بینوایان کامل ولی وقتی میری تو سایت میبینی یک یا دوقسمت یا اصلا تریلر شو گذاشتن.به هر حال ممنون.?????↔?

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.