خانه » فیلم » سینمایی » ایرانی » دانلود رایگان فیلم سینمایی عقرب جمشید هاشم پور با کیفیت بالا

دانلود رایگان فیلم سینمایی عقرب جمشید هاشم پور با کیفیت بالا

امتیاز شما به این پست !

aghrab - دانلود رایگان فیلم سینمایی عقرب جمشید هاشم پور با کیفیت بالا

دانلود رایگان فیلم سینمایی عقرب جمشید هاشم پور با کیفیت بالا

نام فیلم: عقرب

سال تولید: 1375

مدت زمان : 90 دقیقه

کارگردان : بهروز افخمی

بازیگران : جمشید هاشم پور ، محمد صالح علا ، آتیلا پسیانی ، حسن رضایی ، رفیع مددکار ، شهرام زرگر ، مینا فرامرزی ، رضا مرادیان ، هوشنگ دیبائیان ، کاظم هژیرآزاد ، طیب شرافتی ، محمد ذکریا ، ابراهیم عزت خواه ، حسین چرمچی ، محمد آهنگرانی …

خلاصه داستان فیلم سینمایی عقرب :

قاچاقچيان مواد مخدر و اسلحه در منطقه ي بلوچستان از طريق يكي از سران خود از سروان يكه تاز مي خواهد در مقابل دريافت مبلغ هنگفتي دلار اجازه عبور محموله ي آن ها را از منطقه بدهد، سروان يكه تاز قبول مي كند و بعد از دريافت پول ها، روز موعود با تمام قوا به كاروان قاچاق حمله مي كند و آنان را دستگير مي كند. قاچاقچيان هم به تلافي اين عمل سروان يكه تاز را به قتل مي رسانند. تكاور ذوالفقار حسيني كه از قبل از طرف سروان يكه تاز مأمور مبارزه با اين عده شده بود وارد عمليات مي شود. او در لباس مبدل با به همكاري گرفتن رحيم‌ كه يك زنداني متهم به قتل قاچاقچي معروفي است به محل اختفاي دلالان بين المللي مواد مخدر راه پيدا مي كنند، ذوالفقار و رحيم سعي مي كنند كه از طريق معرفي خود به عنوان فروشندگان اسلحه با آن ها رابطه برقرار كنند، اما قاچاقچيان به حرفهاي ذوالفقار شك مي كنند و با دور كردن رحيم از او قصد كشتن او را دارند كه ذوالفقار با درگيري بسيار، و بعد از كشته شدن رحيم، اطلاعات لازم را براي نيروي انتظامي مخابره مي كند اما خودش توسط قاچاقچيان در قلعه اي كه محل استقرار آن هاست زنداني مي شود، نيروي انتظامي قلعه را محاصره مي كند و بعد از يك تعقيب و گريز طولاني و رها شدن ذوالفقار از بند، تعدادي از خلافكاران دستگير مي شوند و تعدادي هم به هلاكت مي رسند و ذوالفقار انبار مهمات آن ها را در قلعه با كمك نيروهاي انتظامي منهدم مي كنند.

عقرب فیلمی به کارگردانی بهروز افخمی و نویسندگی ناصر شاملو ساختهٔ سال ۱۳۷۵ است. وبسایت ایرانی دیتا این فیلم را با کیفیت بالا و لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 842 مگابایت
  • فرمت: MP4
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.