خانه » دانشنامه » آموزشی » جزوه آموزشی » دانلود کتاب فیزیک ناممکن ها اثر میچیو کاکو به صورت رایگان

دانلود کتاب فیزیک ناممکن ها اثر میچیو کاکو به صورت رایگان

امتیاز شما به این پست !

physicsofimpossible - دانلود کتاب فیزیک ناممکن ها اثر میچیو کاکو به صورت رایگان

دانلود کتاب فیزیک ناممکن ها اثر میچیو کاکو به صورت رایگان

فیزیک غیرممکن‌ها یا فیزیک ناممکن ها (Physics of the Impossible) کتابی نوشتهٔ میچیو کاکو است. او در این کتاب به توضیح پدیده‌هایی به ظاهر غیر ممکن و خارق‌العاده همچون سفر در زمان، سفر به دنیاهای موازی، نامرئی شدن، ساخت بشقاب پرنده و نیز سیاحتی در زیباترین بخش‌های طبیعت جهانی که هنوز آن را به‌خوبی نمی‌شناسیم پرداخته است.

میچیو کاکو (به انگلیسی: Michio Kaku) (به ژاپنی: 加来 道雄) (زادهٔ ۲۴ ژانویه ۱۹۴۷ کالیفرنیا) فیزیکدان مشهور آمریکایی ژاپنی تبار است.

وی شاگرد ادوارد تلر، و از نظریّه‌پردازان بزرگ فیزیک کنونی جهان است. دکتر کاکو از بنیانگذاران نظریه ریسمان است. او کتاب‌های درسی در زمینهٔ نظریه ریسمان و نظریهٔ کوانتومی میدان دارد. فارغ‌التحصیل دانشگاه هاروارد و دورهٔ دکتری را در دانشگاه برکلی گذرانده. هم اکنون او استاد دانشگاه سیتی کالج نیویورک است.

فیزیک ناممکن‌ ها یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های علمی همگانی در سراسر جهان بوده است. این کتاب بینشی هیجان‌انگیز از آن‌چه در آینده می‌توانیم امید به داشتن آن داشته باشیم ارایه می‌دهد و ما را به‌سوی مرزهای علم و ورای آن می‌برد.

کاکو در این کتاب می‌گوید: «هرچیزی که امکان‌پذیر نباشد، حتمی است!»

وبسایت ایرانی دیتا کتاب نسخه اصلی (زبان انگلیسی) فیزیک ناممکن ها اثر میچیو کاکو را که در سال 2008 منتشر شده است برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.