خانه » کتاب » تاریخی » دانلود کتاب جاسوس جنگ سرد

دانلود کتاب جاسوس جنگ سرد

امتیاز شما به این پست !

jasoos - دانلود کتاب جاسوس جنگ سرد

دانلود کتاب جاسوس جنگ سرد

کتاب جاسوس جنگ سرد یکی از آثار نویسنده معروف رمان های جاسوسی جان لوکاره است. جان لوکاره با نام دیوید جان مور کورن‌ول در سال 1931 متولد شد. پدرومادرش رونی و اولیو کورن‌ویل نام داشتند، آن‌ها در پول در دورست زندگی می‌کردند. لوکاره از همان کودکی عادت داشت برای سرپوش گذاشتن بر خرابکاری‌های پدرش قصه‌ ببافد و وقتی در نوجوانی به مدرسه شبانه شربورن رفت، این قصه‌بافی‌ها خیلی به کمکش آمدند. البته او خیلی در این مدرسه دوام نیاورد و راه دیگری در پیش گرفت. او بعدا نوشت: «آدم‌هایی که کودکی ناخوشایند داشته‌اند، در خلق کردن بسیار توانا هستند.»

آثار لوکاره همیشه خیلی بیشتر از آنچه خوانندگان انتظار دارند، خودزندگینامه‌ای بوده‌اند. در اولین رمانش «فرخواندن مردگان» (1961) ما برای اولین بار با جرج اسمایلی روبرو می‌شویم. لوکاره البته زمانی سبک و صدای خود را پیدا کرد که تصمیم گرفت از تجربه‌های خود در MI6 در داستان‌هایش بهره ببرد؛ «جاسوس جنگ سرد» اولین رمان مهم لوکاره بود که به اثری جهانی بدل شد و گراهام گرین درباره اش نوشت: «بهترین داستان جاسوسی است که به عمرم خوانده‌ام.»

وبسایت ایرانی دیتا ترجمه منوچهر کیا از کتاب جاسوس جنگ سرد را برای دانلود در اختیار شما قرار داده است. امیدواریم که مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 2 دیدگاه
  1. blank
    farid
    در تاریخ 2016/04/11 :

    لطفا برام ارسال کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.