خانه » دانشنامه » کلیپ » خنده دار » دانلود کلیپ های خنده دار مازندرانی برهان درو

دانلود کلیپ های خنده دار مازندرانی برهان درو

امتیاز شما به این پست !

borhandero - دانلود کلیپ های خنده دار مازندرانی برهان درو

دانلود کلیپ های خنده دار مازندرانی برهان درو

لطف الله سیفی معروف به برهان درو (عمو برهان) هنرمند معروف استان مازندران است. برهان درو در برنامه های مختلف شبکه استانی مازندران(شبکه طبرستان)، برنامه های مختلف رادیویی، جشن ها و مراسمات شاد هنر دروغ گفتن خود را نمایان ساخته و باعث شادی و خندان شدن افراد زیادی می شود. چهره جذاب عمو برهان و همچنین هنر زیبای او در گفتن تکه کلام ها و چاخان سبب موفقیت او و فیلم ها و کلیپ های او شده و اکثر تکه کلام های برهان درو در بین مردم معروف است و به صورت طنز استفاده می شود. این پست به دانلود رایگان با لینک مستقیم سه کلیپ جذاب لطف الله سیفی (برهان درو یا عمو برهان) اختصاص یافت.

لطف الله سیفی که در یکی از برنامه های مازندرانی نقش زلکا را در قسمت تلکا و زلکا (ذلکا) بازی کرد، مورد استقبال گسترده بینندگان آن برنامه در شبکه استانی مازندران (شبکه طبرستان) قرار گرفت. کلاً در هر برنامه رادیویی یا تلویزیونی و هر گونه مراسمی که او در آنجا ایفای نقش و اجرای برنامه می کرد، باعث جذب مردم در آن برنامه می شد.

پخش فیلم یکی از هنرهای لطف الله سیفی ( دروغ های طنزآمیز )

 

برای دانلود آهنگ های قدیمی و اصیل مازندرانی کلیک کنید.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 2 دیدگاه
  1. blank
    بنیامین
    در تاریخ 2018/12/18 :

    سه لام کمه به تیموم مازنی زیون ها و مازنی ها خامه باوم چیسه دیگه ر فیلم های مازنی پخش نکاننی بابلی هسمه که خله خله مازنی زبون دوس داییمه ات گدار بیه بخش کردنی ….. من بیست سال دارم که حتی تو شهر باشم به این صورت تولم میکنم اما بیعضی این زبون دهاتی یا کلاس نمیدونن باوا چرا مازندران کوچیک کردن از کتول گرفته تا شهمیزاد دماوند و فزروز کوه والا بریتحقیق کنید من به کی بگم تمام مردم حتی شهمیزاد خواهان دوباره پیوستن به مازندران باید تویه شبکه مازندران به صورت مازندرانی غلیظ تکلم بشه که الان دارن فارسی حرف میزنن فیلم سریال مازنی مثل نوروز یادش بخیر جرا پخش نمیکنید تمام فیلم ها دوبله مازنی بودن خواهش میکنم مردم دست به دست هم بدین این کار به اوج خودش برسونید مازنی یک زبون تمام شب یلدا که ما بهش میگیم به مازنی شو چله یا چله شو اینا هم از رسم رسوم مازنی هاست ما خودمان تقویم تبری داریم چرا اینارا اجرا نمیکنید در مازندران داره پور میشه از تهرانی بلوچی سیستانی افغانی ترک ترک ترک من تو اذربایجان خدمت میکنم امام جمعه تبریز میگفت کسی که زبونشو انداخته فرهنگشو انداخته ما میگیم بی غیرت اونا هنوز هنوز به خاطر کاری که رشتی ها کردن مارو بی غیرت میخوننن تویه برنامه کودک فیتیله یک قسمت ***** هر سه بازداشت شدن الان دیگه بازی نمیکننن تحریم هستن چرا اینطورید تو مازندران حتی اهنگ های مجید حسید مهرداد وو شده فارسی همه چیش فارسی به اهنگ علی گراییلی یا استاد مشایخی یا گلردی از قبل هارا بزن به اینا خواهش میکنم به هم کمک کنید تاریخ خراب نکنید ما تاریخ مون خیلی قدیمی و زیباسات اونو قشنگ داشته باشیم زندش کنم شهر های مازنی هارا به هم برسونیم با یک فرهنگ با زبون با یک رسم نژاد مثل بلوچ ها یک نژاد مثل کرد ها یک نژاد فرهنگ زبان لباس ترک .. و جنوب یا عجم .. درود بر شما شمه صحواحی همینتی یا بیتر باوم به سیلامتی باوه و خشی شمه جا خامبه شمه شو هم به نواحی کر کر سما و چمنو گلزار باوه شمه بلا می سر من عاشق فیلم و اهنگ و طنز با زبان مازنی و فرهنگش هستم

    • blank
      کاظم
      در تاریخ 2018/12/19 :

      سلام
      ات من کلیپ مازندارنی اشتمی الان بیشتر آهنگ های رو درمی کار کمی که خدا شکر همه قومیت های مازندرانی ، گلک ، کرد ، لر و آذری راضی هسنه. اما درمی سعی کمی با رواج آهنگ های فولوریک و محلی فرهنگ و زبون هر قومیت زِنّه داریم.
      هرکی هر قومیعتی که دارنه ونه به وه افتخار هاکنه و فرهنگ و زبونی که سینه به سینه از هزارن سال پیش به اما برسیه ر ونه به آیندگان برسنیم و سعی هاکنیم ایرانی آباد ، اصیل، با فرهنگ و امید خدا متحد داریم که هیچکس چه از داخل و چه از خارج بین اما نفوذ نکنن بین اما تفرقه نگنن(دم ندن) و برارون شیعه و سنی هم با هم متحد بوییم. اگه اما همه با هم از لحاظ دینی و هم از لحاظ فرهنگی و قومیتی متحد بوییم هیچکس نتونه اما ر زور بئوئه یا امه سر چِر ببوئه.

      ****************************************

      دوستان با زبان های مازندرانی، گیلکی، کردی و لری نظر بدن با همان زبان پاسخ داده میشه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.