خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare دوبله فارسی – ندای وظیفه 4 جنگ مدرن

دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare دوبله فارسی – ندای وظیفه 4 جنگ مدرن

5/5 - (1 امتیاز)

call of duty 4 modern warfare - دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare دوبله فارسی - ندای وظیفه 4 جنگ مدرن

دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare دوبله فارسی – ندای وظیفه 4 جنگ مدرن برای کامپیوتر

نام: Call of Duty 4: Modern Warfare

ژانر: First-person shooter

توسعه دهنده: Infinity Ward

منتشر دهنده: Activision

تاریخ انتشار: 2007

ندای وظیفه 4: جنگاوری نوین نسخه دوبله فارسی (به انگلیسی: Call of Duty 4 Modern Warfare)یک بازی تیراندازی اول شخص ایجاد شده توسط اینفینیتی وارد و منتشر شده توسط اکتیویژن و برای پلی‌استیشن ۳، ویندوز، و ایکس‌باکس ۳۶۰. و بعد از مدتی برای مکینتاش و در پاییز سال ۲۰۰۸ است.

داستان بازی: خالد ال اسد اسلحه‌ای به سمت رئیس جمهور می‌گیرد و او را به قتل می‌رساند. با انتشار این ویدویو ترس دنیا را فرا می‌گیرد. مخوف ترین تروریست خاورمیانه رئیس جمهور را به قتل رسانده و اکنون بر سر حکومت نشسته و قدرت خیلی بیشتری پیدا کرده‌است.

برای انگلستان جالب است که خالد چطور توانسته است چنین قدرتی برای کودتا به دست بیاورد. زیرا در هر حال شکست دادن ارتش یک کشور و زندانی کردن و قتل رئیس جمهورش برای یک تروریست نباید کار راحتی باشد. آیا دستهایی پشت پرده هستند؟

آمریکایی‌ها برای جلوگیری از قدرتمندتر شدن خالد و نجات شهر آماده حمله به آنجا می‌شوند و هدف اول ایستگاه تلویزیونی است که خالد از آنجا برنامه هایش را پخش می کند، ولی انگلیسی‌ها تصمیم می گیرند پیش از حرکت سربازهایشان مهره اسب را برای اطمینان به جلو بفرستند. ولی این مهره گم شده!

نیکولای جاسوس جهانی به نقل از منابع روسی احتمالاً تحت بازداشت نیروهای خالد ال اسد میباشد. تیم برای یک عملیات مشترک به طرف روستایی اشغال شده در روسیه می‌روند تا با همکاری نیروهای گروهبان کامارو نیکولای را نجات دهند. عملیات با موفقیت به پایان می‌رسد و نیکولای که گویی نقشه را از قبل می‌دانسته سوال می‌کند که آیا آمریکایی‌ها حرکت کرده ند یا خیر و از شنیدن جواب ناراحت می‌شود. او محل مخفی شدن خالد را می‌داند و تیم به سمت آن مکان حرکت می‌کند.

در طول این مدت سربازان آمریکایی بعد از نجات شهر و رسیدن به ایستگاه تلویزیونی متوجه می‌شوند همه برنامه‌ها از پیش ضبط شده بوده است و عملیات شکست می‌خورد. عملیات بعدی نجات و اسکورت تانک ارتش به بزرگراه برای بقیه عملیات پاکسازی است. بعد از چند ساعت عملیات پاکسازی شروع می‌شود، ولی تروریست‌ها که فقط یک قانون دارند(یا مرگ یا پیروزی!) عملیات انتحاریشان را انجام می‌دهند. با یک بمب هسته‌ای تمام منطقه را نابود می‌کنند… انفجاری که طی آن ۳۰٫۰۰۰ سرباز آمریکایی کشته می‌شوند.

نیروهای پرایس در روستایی هستند که خالد ال اسد در آنجا مخفی شده‌است. عملیات انجام می‌شود و پرایس سعی دارد بفهمد که چه کسی خالد را حمایت می‌کند،اما تماسی تلفنی آن چیزی را که نباید معلوم می‌شد را برملا می‌کند. ایمران زاکائف. کلمه‌ای که خاطره‌ای از پانزده سال قبل را در ذهن پرایس زنده می‌کند. پرایس سالها قبل سعی در کشتن زاکائف داشته ولی او زنده مانده بود و اکنون بسیار قدرتمندتر از قبل میباشد و پرایس و نیروهایش تحت محاصره نیروهای او قرار می‌گیرند. تیم با حمایت نیروی هوایی به سختی موفق به فرار می‌شود. هدف پیدا کردن ایمران است، ولی چطور می‌شود به او رسید؟ تنها راهی که به ذهن تیم می‌رسد گروگان گرفتن پسر ایمران زاکائف هست.

ولی بعد از تعقیب و گریز پسر ایمران خودکشی می‌کند و حالا آمریکا باید منتظر انتقام سختی باشد. ایمران که سخت خشمگین شده پیام تهدید آمیز خود را برای آمریکا و انگلیس می‌فرستد و همین پیام باعث میشود انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بتوانند پایگاه ایمران را پیدا کنند. نیروها به سمت پایگاه پیشروی میکنند و وقتی نزدیک پایگاه می‌شوند متوجه پرتاب دو موشک هسته‌ای به سمت آمریکا می‌شوند. هدف تیم ورود به سیلو و دادن کد انهدام به موشک هاست، در غیر اینصورت یک فاجعهٔ هیروشیما تکرار می‌شود. سرانجام تیم موفق به انهدام موشک‌ها می‌شود.

تیم با سه جیپ تلاش می‌کند از منظقه فرار کند، ولی نیروهای دشمن به شدت به تعقیب آنها می‌پردازند، ولی مشکل اصلی بالگرد دشمن است که با منهدم کردن یک پل باعث به دام افتادن تیم می‌شود و در لحظه‌ای که آخرین سرباز هم بر زمین می‌افتد ایمران از هلیکوپتر پیاده می‌شود تا شخصاً انتقام بگیرد. او نزد gaz می‌رود و اسلحه ی خود را روی سر او می‌گیرد و شلیک می‌کند.

در همین لحظه هلیکوپتر ایمران به وسیله هلیکوپتر نیروهای روس منهدم می‌شود و در همین لحظه پرایس تفنگش را به سمت ساوپ پرتاب می‌کند و ساوپ کاری را که پانزده سال پیش نیمه تمام مانده بود تمام می‌کند.

تصاویری از محیط نسخه فارسی Call of Duty 4:

1 - دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare دوبله فارسی - ندای وظیفه 4 جنگ مدرن

2 - دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare دوبله فارسی - ندای وظیفه 4 جنگ مدرن

3 - دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare دوبله فارسی - ندای وظیفه 4 جنگ مدرن

: Minimum

(CPU: Pentium 4 2.4 GHz/ Athlon 64 2800+ (Intel & Athlon 1.8 GHz Dual Core or better supported
(CPU Speed: Pentium 4 2.4 GHz/ Athlon 64 2800+ (Intel & Athlon 1.8 GHz Dual Core or better supported
(RAM: 512 MB (768 MB for Windows Vista
OS: Windows XP/Vista
(+Video Card: 128MB 3d Hardware Accelerated card required-100% DirectX 9.0c compatible and latest drivers (NVIDIA GeForce 6600+ / ATI Radeon 9800 Pro
DirectX version: 9.0c
Sound Card: Yes
(Free Disk Space: 8 GB of uncompressed free hard disk space (plus 600 MB for Windows swap file
DVD-ROM: 6X DVD-ROM

: Recommended

CPU: 2.4 GHz dual core or better
CPU Speed: 2.4 GHz dual core or better
RAM: 1 GB (2 GB for Windows Vista
OS: Windows XP/Vista
Video Card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better
DirectX version: 9.0c
Sound Card: Yes
(Free Disk Space: 8 GB of uncompressed free hard disk space (plus 600 MB for Windows swap file
DVD-ROM: 6X DVD-ROM

15 - تلگرام

دیدگاه ها 102 دیدگاه
  1. blank
    Norman_12
    در تاریخ 2023/05/18 :

    برای رم 4 و 64 بیت میاره

  2. blank
    خان (الکی)
    در تاریخ 2023/04/14 :

    این مادرن وارفایر1 هستش دوست عزیز

  3. blank
    AryanNAZARI
    در تاریخ 2023/04/11 :

    سلام من بازی را دانلود میکنم اما دانلود بازی خیلی کند است سرعت انترنت من هم زیاد است و من در کشور پاکستان هستم

  4. blank
    کافه گیم
    در تاریخ 2023/02/07 :

    ممنون از این مطلب کاربردی

  5. blank
    shahriar
    در تاریخ 2022/11/26 :

    این نصبش مشکل داره،،کلان نصب هایی که توشون از فایل setup.bit و از طریق CMD هستش،،،خیلی ناجوره،،،نه ستاپی،نه اتورانی، نه کراکی،،،هیچی،،،شما ک لطف کردی بازیور قرار دادی حداقل جواب دوستان رو بیا بده،،،،من دوبار از اول دانلود کردم،اکستراکت کردم ولی توی CMD روی 1درصد میمونه،،میزنه فایل پیدا نشد،،،!!!

  6. blank
    Ali
    در تاریخ 2022/08/29 :

    مراحل نصب بازیو میشه بگید

  7. blank
    یوسف
    در تاریخ 2022/07/06 :

    سلام چرا از روی cmd.exe تکون نمی خوره لطفا جواب بدید با تشکر

  8. blank
    ali
    در تاریخ 2021/12/11 :

    سلام ببخشیئ وارد cmd میشه از 1 درصد تکون نمیخوره باید چکارکنم
    سیستمم هم قویتر از سیستم مورد نیاز هست

  9. blank
    نیما
    در تاریخ 2021/10/30 :

    سلام آیا این دوبله این نسخه همانند نسخه قبلی یعنی modern warfar 3 خوب است؟ دوبله مدرن وار فار 3 عالی بود با تشکر از سایت خوبتون

  10. blank
    نیما
    در تاریخ 2021/10/28 :

    سلام آیا این دوبله این نسخه همانند نسخه قبلی یعنی modern warfar 3 خوب است؟ دوبله مدرن وار فار 3 عالی بود با تشکر از سایت خوبتون و اینکه ایا بعضی از بازی رو حذف یا سانسور نشده است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.