خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود 10 سیو برتر جان لوئیجی بوفون از 1996 تا 2008

دانلود 10 سیو برتر جان لوئیجی بوفون از 1996 تا 2008

امتیاز شما به این پست !

buffon Iranidata.com1  - دانلود 10 سیو برتر جان لوئیجی بوفون از 1996 تا 2008

دانلود 10 سیو برتر جان لوئیجی بوفون از 1996 تا 2008

در این کلیپ زیبا 10 سیو برتر و دیدنی جان لوئیجی بوفون دروازه بان نامدار تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس را مشاهده خواهید کرد. این کلیپ سیو های مربوط به سال های 1996 تا 2008 را شامل می شود. این کلیپ با کیفیت عالی تقدیم همه علاقه مندان به فوتبال می شود. در ادامه می توانید خلاصه ای از زندیگنامه ورزشی جان لوئیجی بوفون به همراه این کلیپ را ملاحظه نمایید.

بوفون متولد 1978 در کارارا ایتالیاست. بوفون در سن ۱۲ سالگی به تیم بوناسکولا و در ۱۳ سالگی به تیم پارما پیوست. او در سن ۱۳ سالگی در خط حمله به عنوان یک مهاجم بازی می‌کرد و یکسال در همین پست باقی‌ماند. در ۱۴ سالگی هر دو دروازه بان تیم وی مصدوم شدند و وی مجبور شد تا از دروازه دفاع کند و دو هفته در پست دروازه بانی ماند. پس از کار خود را به صورت رسمی در پست دروازه بانی شروع کرد؛ و سر انجام در سال ۱۹۹۵ برای اولین بار در مقابل تیم میلان در رقابت‌های ایتالیا سری آ حاضر شد. وی هم اکنون به عنوان دروازه بان با پیراهن شماره ۱ در ترکیب یوونتوس قرار دارد. لورنزو بوفون دروازبان ایتالیا در جام جهانی ۱۹۶۲ از اقوام وی بوده است.

وی بهترین دروازه بان جهان درسال ۲۰۰۳–۲۰۰۲ را به خود اختصاص داد. همچنین فیفا وی را در سال ۲۰۱۰ بهترین دروازه بان ۲۴ سال گذشته جهان معرفی کرد. وی با ایتالیا در پنج دوره جام جهانی، جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ و جام جهانی فوتبال ۲۰۰۲ و جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶، جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ حاضر بوده و در سال ۲۰۰۶ با ایتالیا قهرمان جهان شد.

وی گرانترین دروازه‌بان جهان نیز با رقم سرسام آور 52 میلیون یورو در سال 2001 می باشد.

وی در مسابقات یورو ۲۰۰۴ و یورو ۲۰۰۸ حاضر بوده است. او در یورو ۲۰۰۸ به دلیل مصدومیت فابیو کاناوارو کاپیتان ایتالیا بود. او بهترین دروازه بان جام جهانی ۲۰۰۶ شناخته شد. بوفون تا کنون ۹ بار بهترین دروازه بان سری آ و یک بار عنوان دومی توپ طلا (سال ۲۰۰۶) و ۴ بار بهترین دروازه بان جهان را در کارنامهٔ شخصی اش دارا می‌باشد. رکورد گران‌ترین دروازه بان تاریخ (از پارما به یووه) و گرانترین خرید تاریخ باشگاه یوونتوس نیز در اختیار بوفون است. وی بیشترین بازی با پیراهن تیم ملی ایتالیا را نیز در کارنامهٔ خویش دارد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.