خانه » کتاب » عمومی » دانلود ترجمه فارسی کتاب راز (The Secret) روندا برن

دانلود ترجمه فارسی کتاب راز (The Secret) روندا برن

امتیاز شما به این پست !

1302272892 - دانلود ترجمه فارسی کتاب راز (The Secret) روندا برن

دانلود ترجمه فارسی کتاب راز (The Secret) روندا برن

کتاب راز (The Secret) اثری است از روندا برن (روندا بایرن) (Rhonda Byrne) که در سال 2006 منتشر و چاپ شده است. بیش از 19 میلیون نسخه از این کتاب در سراسر جهان فروخته شده است و به بیش از چهل و شش زبان دنیا ترجمه شده است. جنجال های زیادی پیرامون آن وجود دارد و در برنامه‌های متعدد تلویزیونی درباره آن صحبت شده‌است. فیلمی نیز، به همین نام، ساخته شده است. این کتاب مبتنی بر قانون جذب است و مدعی ست که تفکر مثبت می‌تواند نتایجی مانند افزایش ثروت، سلامتی و شادی به همراه بیاورد که در نتیجه زندگی را تغییر دهد.

روندا برن نویسنده با تابعیت آمریکایی و استرالیایی متولد1945 این کتاب را در مورد راه های مثبت اندیشیدن و رسیدن به اهداف با تمرکز بر آنها نوشته است. او همچنین  تهیه کننده مجموعه راز نیز است. در ادامه وی کتاب قدرت ، جادو و قهرمان را نیز به نگارش درآورد. وی در سال ۲۰۰۷ از سوی مجله تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر تاثیرگذار در دنیا معرفی شد.

قانون جذب (Law of attraction) یک قانون انتزاعی است و به طور خلاصه بیان می‌کند که هر آنچه در ذهن انسان تصور شود اعم از خوب یا بد، زشت یا زیبا در دنیای واقعی نمود خواهد یافت. سرعت و شدت به واقعیت پیوستن این تصویر ذهنی به شدت تمرکز روی آن موضوع و وضوح تصویر آن در ذهن بستگی دارد. در واقع خواسته‌هایی که تصور می‌شوند باید به گونه‌ای باشند که بتوان آنها را در ذهن حس و باور نمود. قانون جذب می‌گوید هر چه فکر کنی همان می‌شود.

در واقع قانون جذب یک قانون ثانوی است و قانون اصلی قانون ارتعاش است. به این صورت که هر چیزی که از انرژی ساخته شده باشد (البته به گفته فیزیکدانان بخش عظیمی از هستی را جسم تاریک تشکیل داده است که ماهیت آن هنوز مشخص نیست) مشابه خود را جذب می‌کند. هر چیزی در این دنیا دارای فرکانس مختص به خود است و وقتی انسان در مورد چیزهای مختلف اعم از پول، روابط خوب، سلامتی، فقر، روابط نابسمان، بیماری… تمرکز می‌کند همان‌ها را نیز جذب می‌کند و این از طریق ذهن و احساسات انسان امکان‌پذیر است.

این کتاب در ایران نیز در 100 صفحه به فارسی چاپ شده است و نسخه حاضر نیز با مقدمه ای از دکتر عیسی جلالی تقدیم شما خواهد شد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 12.3 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.