خانه » کتاب » عمومی » دانلود کتاب داستان زندگی من اثر هلن کلر با لینک مستقیم

دانلود کتاب داستان زندگی من اثر هلن کلر با لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

helen kler - دانلود کتاب داستان زندگی من اثر هلن کلر با لینک مستقیم

دانلود کتاب داستان زندگی من اثر هلن کلر با لینک مستقیم

زندگی من (انگلیسی: The Story of My Life)، نام کتابی است که در سال ۱۹۰۳ توسط هلن کلر ناشنوا و نابینای مشهور آمریکایی منتشر شد. در این کتاب زندگی نامه، هلن کلر به بیان جزئیات سالهای اوله زندگیش و به ویژه تجربیاتش با معلمش آن سالیوان می‌پردازد. هلن کلر در سال ۱۹۰۲ زمانی که هنوز در «کالج رادکلیف» تحصیل می‌کرد، شروع به نوشتن کتاب زندگی من کرد، در همان سال این نوشته‌ها به صورت مجموعه مقالاتی در مجله زنان خانه‌دار جاپ شدند. در سال بعد این مقالات به صورت کتابی توسط شرکت دابل دی منتشر شد و مورد استقبال قرار گرفت. او در این کتاب از شروع زندگی و مشکلات اولیه اش در برقراری ارتباط با دیگران سخن می گوید. بعد از مدتی با دیدار الکساندر گراهام بل با این دختر بل خانم آن سولیوان را برای معلمی به خانواده وی پیشنهاد می کند. سرانجام با تلاش و کوشش خود هلن و معلمش او توانست خواندن و نوشتن بیاموزد و حتی به دانشگاه برود. در نهایت او بسیاری از مدارج ترقی را طی نمود.

این کتاب به الکساندر گراهام بل تقدیم شده است، در تقدیم نامه این کتاب چنین آورده شده است:

من داستان زندگیم را تقدیم می‌کنم به الکساندر گراهام بل، کسی که به ناشنوا آموخت صحبت کند و بتواند از اقیانوس اطلس تا رشته کوه‌های راکی به سخنرانی‌ها گوش فرا دهد.

کتاب داستان زندگی من نوشته هلن کلر توسط ثمینه پیرنظر (باغچه بان) به فارسی ترجمه شده است. وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را به صورت رایگان تقدیم شما می کند. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.