خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود 10 گل برتر و زیبای زلاتان ابراهیموویچ

دانلود 10 گل برتر و زیبای زلاتان ابراهیموویچ

امتیاز شما به این پست !

Zelatan Iranidata.com  - دانلود 10 گل برتر و زیبای زلاتان ابراهیموویچ

دانلود 10 گل برتر و زیبای زلاتان ابراهیموویچ

در این کلیپ فوق العاده زیبا و تماشایی 10 گل برتر زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی تیم پاری سن ژرمن را ملاحظه خواهید کرد. در این کلیپ گل های استثنایی از زلاتان ابراهیموویچ را که تاکنون کمتر بازیکنی توانسته است، این چنین گل های زیبایی به ثمر رسانده باشد، مشاهده خواهید کرد. در ادامه مختصری از زندگینامه ورزشی زلاتان به همراه پخش آنلاین این کلیپ قرار داده است:

زلاتان 35 ساله از والدینی بوسنیایی و کرواتی متولد شده است. او از سال 1999 تا 2004 در تیم مالمو سوئد به فوتبال می پرداخته است. زلاتان سپس راهی آزاکس هلند شد و با این تیم چندین قهرمانی لیگ هلند را نیز بدست آورد. وی در این تیم بود که توانست نامی برای خود دست و پا کند. سپس زلاتان ناگهانی با مبلغ گزاف ۱۶ میلیون یورو از آژاکس راهی یوونتوس شد و  بلافاصله جای دیوید ترزگه مصدوم را گرفت و در ترکیب ثابت یووه قرار گرفت. وی در سال 2006 بعد از اتفاقاتی که برای یوونتوس افتاد، از این تیم جدا شد.

در ۱۰ اوت ۲۰۰۶ ابراهیموویچ با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۲۴/۸ میلیون یورو به اینتر میلان پیوست. وی کار خود را در این باشگاه با یک گل و یک پاس گل در بازی سری آ مقابل فیورنتینا آغاز کرد و فصل اول خود را با عنوان بهترین گلزن اینتر میلان با ۱۵ گل به پایان رساند. اینتر در آن سال بعد از ۱۷ سال قهرمان سری آ شد. آن‌ها فصل را با ۹۷ امتیاز که یک رکورد محسوب می‌شد به پایان رساندند. در آن فصل اینتر میلان رکورد ۵ لیگ بزرگ اروپا را با ۱۷ برد پشت سر هم شکست. رکوردی که همچنان پابرجاست.

بعد از انتقال مکسول به بارسلونا خوان لاپورتا اعلام کرد که توافقی بین اینتر میلان و بارسلونا برای انتقال ابراهیموویچ به بارسلونا در ازای انتقال ساموئل اتوئو به اینتر میلان به همراه مقداری پول صورت گرفته است. بعد از گذراندن تست پزشکی بارسلونا ابراهیموویچ در مقابل ۶۰۰۰۰ طرفدار بارسلونا در نیوکمپ به هواداران معرفی شد.

ابراهیموویچ در فصل ۲۰۰۹–۲۰۱۰ کار خود را برای بارسلونا با پاس گل برای مسی در بازی سوپر کاپ اسپانیا شروع کرد. در ۲۰ اکتبر وی اولین گل خود را در لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا مقابل روبین کازان روسیه به ثمر رساند و ۵ روز بعد در پیروزی ۶ بر ۱ مقابل رئال ساراگوسا دو گل زد. وی در هفته دوازدهم بعد از مصدومیتی ۳ هفته‌ای در نیمه دوم بازی مقابل رئال مادرید به جای تیری هانری به میدان رفت و هشتمین گل خود را در لالیگا به ثمر رساند. وی در سال ۲۰۰۹ به همراه بارسلونا با پیروزی مقابل استودیانتس به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های جهان رسید. ابراهیموویچ در این سال در تیم منتخب اروپا قرار گرفت و در سال ۲۰۱۰ با ۱۶ گل ششمین گلزن برتر لالیگا لقب گرفت.

در ۲۰ اوت ۲۰۱۰ باشگاه آث میلان در سایت رسمی خود اعلام کرد که ابراهیموویچ را برای فصل ۲۰۱۰–۲۰۱۱ به خدمت خواهد گرفت. وی به طور قرضی به میلان پیوست با این اختیار که می‌تواند در پایان فصل با قیمت ۲۴ میلیون یورو به طور کامل به این تیم بپیوندد. وی کار خود را با میلان با بازی در پیروزی ۲ بر صفر برابر چزنا در ۱۱ سپتامبر آغاز کرد که در آن بازی یک پنالتی را از دست داد و اولین گل خود را برای میلان در پیروزی مقابل اوسر در اولین بازی میلان در جام باشگاه‌های اروپا در ۱۵ سپتامبر به ثمر رساند. در ۱۴ نوامبر ابراهیموویچ تک گل میلان را در داربی شهر میلان وارد دروازه اینترمیلان کرد.

زلاتان ابراهیموویچ بعد از گذراندن چند فصل موفقیت آمیز و درخشان با پیراهن میلان سرانجام در اواسط ژوئیه ۲۰۱۲ به ازای دریافت دستمزد سالیانه ۱۵ میلیون یورو در هر سال به پاریس سن ژرمن پیوست.

زلاتان از سال 2001 تا کنون در 103 بازی ملی برای سوئد به میدان رفته است و 54 گل ملی در کارنامه دارد. وی همچنین جایزه پوشکاش را در اختیار دارد.

 

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.