خانه » کتاب » ادبیات » دانلود ترجمه فارسی رمان شاهزاده و گدا اثر مارک تواین

دانلود ترجمه فارسی رمان شاهزاده و گدا اثر مارک تواین

امتیاز شما به این پست !

shahzadevageda - دانلود ترجمه فارسی رمان شاهزاده و گدا اثر مارک تواین

دانلود ترجمه فارسی رمان شاهزاده و گدا اثر مارک تواین

شاهزاده و گدا (The Prince and the Pauper) نام رمانی تاریخی و جاودانه مارک تواین نویسنده آمریکایی است که در سال ۱۸۸۱ میلادی نگارش شده است. این کتاب داستان ادوارد و تام را بیان می‌کند که یکی ولیعهد انگلستان و دیگری گدایی بیش نیست. دست تقدیر به واسطه چهره‌های آن‌ها که بسیار شبیه هم است این دو را بر جای یکدیگر می‌نشاند و آن دو زندگی دیگری را امتحان می‌کند.  يك رمان تاريخي است كه نابرابری های طبقاتی و سيستم قضايي ناعادلانه را در زمان سلسله تئودورهای انگليس نشان مي دهد. اين داستان،‌ در سال 1547 میلادی رخ داده است. هم سلسله تئودورها، هم هنری هشتم و هم شاهزاده ادوارد واقعاً وجود داشته اند.

خلاصه داستان شاهزاده و گدا:

اداورد ولیعهد انگلستان روزی در حیاط قصر در حال بازی است که پسر بچه فقیری توجه اش را جلب کرده و او را که تام نام دارد به درون قصر می برد. تام و ادوارد متوجه می شوند بسیار شبیه هم هستند و برای مدتی لباس هایشان را عوض می کنند اما همین باعث می شود که نگهبانان آن ها را اشتباه گرفته و پادشاه واقعی را از قصر بیرون کنند…

وبسایت ایرانی دیتا ترجمه رشید بهنام و تخلیص مایکل وست از این رمان را که توسط انتشارات توسن در سال 1368 منتشر شده است را برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 1.22 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.