خانه » کتاب » ادبیات » دانلود ترجمه فارسی کتاب رمان مرد سوم اثر گراهام گرین

دانلود ترجمه فارسی کتاب رمان مرد سوم اثر گراهام گرین

امتیاز شما به این پست !

mardesevom - دانلود ترجمه فارسی کتاب رمان مرد سوم اثر گراهام گرین

دانلود ترجمه فارسی کتاب رمان مرد سوم اثر گراهام گرین

مرد سوم رمانی است نوشته گراهام گرین نویسنده انگلیسی که در سال 1949 منتشر شد. گراهام گرین، در طول عمرش بیست و چهار رمان نوشت، به کشورهای زیادی سفر کرد و مدتی هم برای سازمان جاسوسی انگلستان جاسوسی کرد. این رمان در ابتدا به صورت فیلمنامه برای فیلمی به همین نام بود که بعد از ساخت فیلم گرین به فکر ساخت رمان آن هم افتاد. فیلم مرد سوم با فیلمنامه‌ای از گراهام گرین، توسط «کارول رید» در سال 1949 و با بازی اورسن ولز، جوزف کاتن و آلیدا والی، ساخته شد و در همین سال نخل طلای کن را به خود اختصاص داد. 

خلاصه داستان رمان:

رمان مرد سوم نوشته گراهام گرین داستان شخصیتی به نام رولو است که برای سر درآوردن از بلایی که بر سر مهم‌ترین دوست تمام زندگی‌اش هری لایم آمده، پا به میدان می‌گذارد و چون فکر می‌کند حقیقت از هر چیز دیگری مهم‌تر است، جست‌وجویش را تا کشف این حقیقت ادامه می‌دهد. در روزهای بعد از جنگ، مردی آمریکایی به دعوت دوستش به شهری اشغال شده می‌رود، اما پس از رسیدن به شهر متوجه می‌شود دوستش کشته شده. او به مراسم تدفین دوستش می‌رود و در آن‌جا با افرادی ملاقات می‌کند که در شکل‌گیری ادامه داستان نقش دارند. این فرد راوی داستان و مامور کشف چرایی این قتل است و در گفت‌وگویی با رولو ادعا می‌کند که مقتول یک قاچاقچی بوده ولی رولو این اتهام را باور نمی‌کند….

وبسایت ایرانی دیتا ترجمه بهروز تورانی از این رمان را برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 3.5 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.