خانه » دانشنامه » ورزشی » ورزش های دیگر » دانلود رقابت بولت در فینال مسابقات قهرمانی لیگ الماس سال 2015

دانلود رقابت بولت در فینال مسابقات قهرمانی لیگ الماس سال 2015

امتیاز شما به این پست !

Usain Bolt wins 100m final London 2015 - دانلود رقابت بولت در فینال مسابقات قهرمانی لیگ الماس سال 2015

دانلود رقابت بولت در فینال مسابقات قهرمانی لیگ الماس در سال 2015

در این کلیپ تماشایی یوسین بولت سریع ترین انسان روی زمین و رکورددار دو 100 متر جهان در رقابتی با بزرگان دو و میدانی جهان در رشته 100 متر در مسابقات لیگ الماس 2015 لندن را ملاحظه خواهید کرد. در این کلیپ بزرگان دو و میدانی جهان حضور دارند. بولت در این رقابت نفس گیر با سرعتی خیره کننده همه رقبا جا می گذارد و قهرمان لیگ الماس در سال 2015 می شود و خود را برای طلاهای المپیک ریو آماده می کند. در این رقابت یوجا از بریتانیا، کیممانس از آمریکا، ویگات فرانسوی، مایکل روجرز آمریکایی و دیگر بزرگان جهان حضور دارند.

بولت در این رقابت رکورد 9.87 را به ثبت می رساند و قهرمان این رقابت ها می شود. جالب توجه است که او در 50 متر ابتدای از دیگر رقبا عقب می افتد و با تلاشی وصف ناپذیر به زحمت خود را به مقام قهرمانی می رساند. مایکل روجرز با رکورد 9.90 دوم می شود و بایلی کول جامائیکایی مقام سوم سوم را با 9.92 بدست می آورد.

بولت بعد از پایان مسابقه از این رکورد بسیار ناراضی است.

لیگ الماس چیست؟

لیگ الماس سامسونگ مسابقات سالانه دو و میدانی می باشد که از سال 2010 با عنوان لیگ الماس IAAF به جای لیگ طلایی IAAF که از سال 1998 برگزار می‌شد، طراحی شده است. در حالی که لیگ طلایی برای افزایش مسابقات دوومیدانی پیشرفته اروپایی تشکیل شد، الماس لیگ بدنبال افزایش درخواست برای تجدید نظر برای برگزاری مسابقات دوومیدانی در همه جای جهان و رفتن به خارج از اروپا برای اولین بار ایجاد شد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.