خانه » دانشنامه » ورزشی » کشتی » دانلود کشتی آرتور تایمازوف و دیوید موسلبز در المپیک سیدنی

دانلود کشتی آرتور تایمازوف و دیوید موسلبز در المپیک سیدنی

امتیاز شما به این پست !

artur1 - دانلود کشتی آرتور تایمازوف و دیوید موسلبز در المپیک سیدنی

دانلود کشتی آرتور تایمازوف و دیوید موسلبز در المپیک سیدنی

در این پست کشتی مهیج و دیدنی آرتور تایمازوف ازبکستانی و دیوید موسلبز روس را در فینال وزن 130 کیلوگرم المپیک 2000 سیدنی مشاهده خواهید کرد. در این دیدار مهیج تایمازوف جوان در مقابل موسلبز جانانه کشتی گرفت و حتی خیلی از کشتی نویسان حق تایمازوف را طلا می دانستند. اما در کمال تعجب تایمازوف کشتی را به موسلبز واگذار کرد و حرف و حدیث های زیادی را به وجود آورد که تایمازوف عامدانه کشتی را به موسلبز واگذار کرد.

تایمازوف یکی از پرافتخارترین کشتی گیران طول تاریخ کشتی می باشد. وی 3 طلا و یک نقره المپیک را در اختیار دارد. تایمازوف طلای المپیک 2004 آتن، المپیک 2008 پکن و المپیک 2012 لندن را در اختیار دارد. وی همچنین 2 طلا، 2نقره و یک برنز مسابقات جهانی را نیز کسب کرده است. تایمازوف 3 طلای بازی های آسیایی را نیز در کارنامه دارد. تایمازوف در ابتدا برای تیم ملی روسیه مسابقه می‌داد و از ۲۰ سالگی در ترکیب تیم ملی ازبکستان ظاهر شد. تایمازوف ورزش را ابتدا با رشته وزنه‌برداری شروع کرد.

دیوید موسلبز کشتی روس نیز طلای المپیک سیدنی، طلای مسابقات جهانی 2001 و 2002 و برنز مسابقات جهانی 1997و1994 را نیز در کارنامه دارد. وی همچنین برنز المپیک پکن را از کشور اسلواکی کسب کرده است.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.