خانه » دانشنامه » ورزشی » کشتی » دانلود کشتی آرسن فادزائف و کنی ماندی در فینال مسابقات جهانی 1989

دانلود کشتی آرسن فادزائف و کنی ماندی در فینال مسابقات جهانی 1989

امتیاز شما به این پست !

arsenfadzauf1 - دانلود کشتی آرسن فادزائف و کنی ماندی در فینال مسابقات جهانی 1989

دانلود کشتی آرسن فادزائف و کنی ماندی در فینال مسابقات جهانی 1989

در این کلیپ کشتی جذاب و دیدنی آرسن فادزائف ستاره افسانه ای وزن 68 کیلو تاریخ کشتی و کنی ماندی کشتی گیر پر قدرت آمریکا را در فینال وزن 74 کیلوگرم ملاحظه خواهید کرد. فادزائف که پس از 4 طلای پشت سر هم به یک وزن بالاتر آمده بود، در فینال این وزن در مارتینی 1989 در مقابل ماندی قرار گرفته بود، که قهرمانی المپیک 1988 سئول را در کارنامه داشت. وی نتوانست از پس ماندی بر بیاید و در میان تعجب همگان مغلوب وی شد.

کنت دیل ماندی (Kenneth Dale Monday) معروف به کنی ماندی  کشتی‌گیر آزادکار بازنشستهٔ اهل ایالات متحده است. وی در المپیک ۱۹۸۸ سئول به مدال طلا و در المپیک بارسلون به مدال نقره دستهٔ ۷۴ کیلوگرم رسید. وی یک مدال طلا و یک مدال نقرهٔ قهرمانی جهان و یک مدال طلای بازی‌های پان‌امریکن را نیز در کارنامه دارد.

ماندی در المپیک سئول با پیروزی در فینال بر وارایف از شوروی به مدال طلا رسید. همچنان که در قبل گفته شد در قهرمان جهان ۱۹۸۹ در فینال به راحتی آرسن فادزائف قهرمان بدون رقیب دستهٔ ۶۸ کیلوگرم را که به یک وزن بالاتر آمده بود شکست داد و باعث شد تا فادزائف دوباره به وزن قبلی خود برگردد. ماندی در قهرمانی جهان ۱۹۹۱ در فینال مغلوب امیررضا خادم شد. وی در المپیک بارسلون هم در فینال مغلوب پارک جانگ سون از کره جنوبی شد. ماندی در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا در ۳۵ سالگی دوباره موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی آمریکا شد اما با شکست از بووایسار سایتیف و تاکویا اوتای ژاپنی به مقام ششمی رسید. کنی ماندی مثل جان اسمیت و بروس بومگارتنر قهرمانان معروف هم‌دوره‌ای خود اهل اوکلاهما بود و در تیم دانشگاه اوکلاهما عضویت داشت.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.