خانه » دانشنامه » ورزشی » ورزش های دیگر » دانلود کلیپ وزنه برداری بهداد سلیمی در مسابقات قهرمانی 2014 جهان

دانلود کلیپ وزنه برداری بهداد سلیمی در مسابقات قهرمانی 2014 جهان

امتیاز شما به این پست !

behdad12 - دانلود کلیپ وزنه برداری بهداد سلیمی در مسابقات قهرمانی 2014 جهان

دانلود کلیپ وزنه برداری بهداد سلیمی در مسابقات قهرمانی 2014 جهان

در این کلیپ رقابت های وزنه برداری دسته سنگین وزن مسابقات جهانی 2014 قزاقستان با حضور بهداد سلیمی قهرمان پرافتخار کشورمان را ملاحظه خواهید کرد. در این رقابت ها 13 ونه بردار حضور داشتند که بهداد کار خود را زمانی آغاز کرد که 10 وزنه بردار وزنه های خود را زده بودند. سلیمی کار خود را با موفقیت در مهار وزنه 206 کیلویی آغاز کرد، بعد از آن وزنه 211 کیلویی را درخواست کرد که در مهار آن ناموفق بود. سلیمی در حرکت سوم نیز این وزنه را مهار نکرد تا مدال نقره یکضرب را کسب کند. روسلان آلبگوف طلای حرکت یکضرب را از آن خود کرد و وزنه برداری از بلاروس برنز گرفت.

در حرکت دو ضرب سلیمی حرکت اول خود را با مهار وزنه 246 کیلویی با موفقیت آغاز کرد. وی سپس درخواست وزنه 251 کیلویی را کرد که این بار هم این وزنه را با موفقیت مهار کرد. در حرکات دوضرب رقابت بهداد سلیمی با وزنه‌برداران روس هیجان بیشتری داشت و این بار هم این 3 وزنه‌بردار برای کسب مدال طلای دوضرب رقابت سنگینی را پشت سر گذاشتند. در نهایت سلیمی در حرکت سوم خود موفق به مهار وزنه 257 کیلوگرم نشد تا از کسب طلای دوضرب و مجموع باز مانده و در مجموع پس از آلبگوف روس نایب قهرمان شود.

در دوضرب، لوبوچف از روسیه قهرمان شد، آلبگوف دوم و سلیمی نیز سوم شد. در حرکات مجموع نیز آلبگوف، سلیمی و احسان مسعود محمد از مصر اول تا سوم شدند. در این کلیپ این رقابت ها را ملاحظه خواهید کرد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.