خانه » کتاب » ادبیات » دانلود ترجمه فارسی رمان جنگ و صلح اثر لئو تولستوی

دانلود ترجمه فارسی رمان جنگ و صلح اثر لئو تولستوی

امتیاز شما به این پست !

jangvasolh - دانلود ترجمه فارسی رمان جنگ و صلح اثر لئو تولستوی

دانلود ترجمه فارسی رمان جنگ و صلح اثر لئو تولستوی

جنگ و صلح نام رمان مشهور لئو تولستوی، نویسنده شهیر روس است که در سال ۱۸۶۹ میلادی توسط وی نوشته شد. این کتاب یکی از بزرگ‌ترین آثار ادبیات روسی و از مهم‌ترین رمان‌های ادبیات جهان به شمار می‌رود. در این رمان طولانی بیش از ۵۸۰ شخصیت با دقت توصیف شده‌اند و یکی از معتبرترین منابع تحقیق و بررسی در تاریخ سیاسی و اجتماعی سده نوزدهم امپراتوری روسیه است و به شرح مقاومت روس‌ها در برابر حملهٔ ارتش فرانسه به رهبری ناپلئون بناپارت می‌پردازد. منتقدان ادبی آن را یکی از بزرگ‌ترین رمان‌های جهان می‌دانند.

خلاصه داستان رمان جنگ و صلح:

کتاب بر حول ماجراهای زندگی دو خانواده اشرافی، ‌یعنی خانواده باکونسکی و راستوف،‌ و نقش آنها در حوادث قرن نوزدهم و حمله ناپلئون به روسیه حادث می‌شود. این رمان به نوعی همان شرح وقایع زندگی این دو خانواده است. مهم‌ترین چهره خانواده بالکونسکی پرنس آندری،‌ برادر ماریا است که از هر حیث با خواهرش فرق دارد: نیرومند، ‌تیزهوش، رشید و رعنا،‌ آگاه از برتری خویش ؛‌ ولی به خطای خود پی برده و بیهوده در پی آن است که به طور خلاق از مواهب خود بهره برد. وی،‌که یک بار در نبرد اوسترلیتز زخمی شده است، ‌به کانون خانواده باز می‌گردد؛ همسرش مرده است و او عاشق ناتاشا راستوف می‌شود که دختری است بسیار جوان و سرشار از احساسات، که در نظر او کمال مطلوب پاکی و زیبایی جلوه می‌نماید. چون این دختر، در لحظه‌ای از لحظات سردرگمی،‌ به دام آناتول کوراگین، جوان پر زرق و برق و سبک‌مایه، ‌می‌افتد، آندری بالکونسکی به تمام معنی دچار سرخوردگی می‌شود. بعدها، ‌در لحظاتی که چراغ عمرش اند‌اندک بر اثر عوارض زخمی تازه که در نبرد بارادینو برداشته است،‌ رو به خاموشی می‌دهد، ‌سرانجام حقیقت زندگی را می‌یابد که همان عشق به خداست…

وبسایت ایراتی دیتا ترجمه فارسی این کتاب را که در چهار جلد گردآوری و در سال 1334 منتشر شده است (به دلیل رعایت حق ناشر از نسخه ای استفاده شده است که از تاریخ ترجمه و انتشار آن مدت زمان زیادی می گذرد) برای دانلود شما آماده کرده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 27 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    دیدگاه ها 1 دیدگاه
    1. blank
      Hannane
      در تاریخ 2018/06/29 :

      خیلی مطالبش سنگینه😬

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.