خانه » کتاب » ادبیات » دانلود ترجمه فارسی رمان زنان کوچک اثر لوئیزا می آلکوت

دانلود ترجمه فارسی رمان زنان کوچک اثر لوئیزا می آلکوت

امتیاز شما به این پست !

zananekochak - دانلود ترجمه فارسی رمان زنان کوچک اثر لوئیزا می آلکوت

دانلود ترجمه فارسی رمان زنان کوچک اثر لوئیزا می آلکوت

زنان کوچک (Little Women) نام رمان بلندی از لوئیزا می آلکوت (زاده ۱۸۳۲، درگذشت ۱۸۸۸)، نویسنده آمریکایی است. زنان کوچک داستانی است که به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده و موفق شده‌است از میان مرزهای فرهنگی و مذهبی عبور کند. اقتباسی از این داستان در اپرا، باله، برنامه‌های تلویزیونی، هالیوود، بالیوود و انیمه‌های ژاپنی استفاده شده‌است. داستان در مورد زندگی ۴ خواهر -مگ، جو، بت و ایمی مارچ- است که با الهام از زندگی واقعی نویسنده با سه خواهرش نوشته شده‌است. جلد اول، زنان کوچک، به اندازه‌ای موفق بود که نوشتن جلد دوم، همسران خوب را موجب شد که به اندازه جلد اول موفق بود. چاپ کتاب در یک نسخه اول بار در سال ۱۸۸۰ با عنوان زنان کوچک انجام شد. الکات ادامه این داستان را با دو کتاب به نام‌های مردان کوچک و پسران جو ادامه داد.

خلاصه داستان رمان زنان کوچک :

داستان  زندگی چهار  خواهر به نام های مارگارت، جوزفین یا کاترین، الیزابت و سارا است. پدرآن ها  کشیش است و در جنگ های داخلی آمریکا شرکت کرده است. در طول این مدت  که او به جنگ رفته برای این چهار خواهر و مادرآن ها  و مستخدم سیاه پوست و خوش قلب و مهربانشان اتفاقات و ناملایماتی پیش می آید  ولی این خانواده صمیمی با کمک هم از پس این مشکلات برآمده و در کنار هم زندگی را می گذرانند. آن ها همه لذت ها و خوشحالی هایشان به خاطر وجود مادر مهربان و با تدبیری ست که با محبت و مهربانی هایش خانواده و دخترانش را راهنمایی کرده و مشکلات پیش آمده را  با کمک هم کم می کنند…

مگی دختر بزرگ این خانواده است و در کارهای خانه به مادر کمک می کند. کتی دختر دوم این خانواده نویسنده و بسیار پر جنب و جوش و خیال پرداز است. بتی سومین دختراین خانواده است که بسیار زیبا پیانو می نوازد و دختر چهارم و کوچک ترین عضو خانواده دختری شیطان و زبل به نام سارا است که این داستان نیز از زبان سارا روایت می شود.

کتاب زنان کوچک در سال اول انتشار بیش از ۶۰۰۰۰ نسخه به فروش رسید و هنوز هم همچنان به چاپ می‌رسد و خریدار دارد.

وبسایت ایرانی دیتا ترجمه شکوفه اخوان از این کتاب را برای دانلود شما آماده کرده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 6.30 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    دیدگاه ها 1 دیدگاه
    1. blank
      مومو
      در تاریخ 2022/10/09 :

      متاسفانه افتضاحترین ترجمه که از این کتاب تاحالا دیدم کل داستان تحریف شده و عجیب و غریب بود

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.