خانه » کتاب » ادبیات » دانلود کتاب زنگها برای که به صدا در می آیند اثر ارنست همینگوی

دانلود کتاب زنگها برای که به صدا در می آیند اثر ارنست همینگوی

امتیاز شما به این پست !

zangha - دانلود کتاب زنگها برای که به صدا در می آیند اثر ارنست همینگوی

دانلود کتاب زنگها برای که به صدا در می آیند اثر ارنست همینگوی

زنگها برای که به صدا در می‌آیند نام رمانی است از ارنست همینگوی که در سال ۱۹۴۰ منتشر شد. این رمان روایت داستان رابرت جوردن سرباز آمریکایی است که در میانه جنگ‌های داخلی اسپانیا به بریگاد بین‌المللی پیوسته‌است. وی به عنوان متخصص مواد منفجره وظیفه یافته‌ است پلی را که بر سر راه دشمن قرار دارد منفجر کند. جفری مایر، نویسنده زندگی نامه همینگوی اعتقاد دارد که این اثر یکی از بهترین آثار همینگوی در کنار پیرمرد و دریا، وداع با اسلحه و خورشید هم طلوع می‌کند است.

خلاصه داستان کتاب :

روبرتو فردی آمریکایی است که در جنگ داخلی اسپانیا دوشادوش کمونیست ها می جنگد . او ماموریت دارد که به سمت پلی در جنگل برود و هنگام شروع حمله آن را منفجر سازد تا دشمن نتواند از رویش عبور کند . قرار است او با راهنمایی محلی به نام انسلمو که پیرمردی مهربان است تماس بگیرد. روبرتو در چند روز باقی مانده به حمله مشغول شناسایی محل است و در نزد گروه پارتیزان محلی به سرکردگی پابلو زندگی می کند و در ان جا عاشق دختری به نام ماریان می شود و …

عنوان کتاب برگرفته از یکی از آثار شاعر انگلیسی زبانی به نام جان دان است. مترجمی به نام مهدی غبرایی این کتاب را با عنوان این ناقوس مرگ کیست ترجمه کرده که به مفهوم عنوان انگلیسی کتاب نزدیک تر است. منظور از زنگ در عنوان کتاب، زنگ کلیساست که هنگام تشییع جنازه نواخته می‌شود و به مرگ افراد در جنگ داخلی اسپانیا اشاره دارد.

وبسایت ایرانی دیتا ترجمه فارسی رحیم نامور از کتاب زنگها برای که به صدا در می آیند را در قالب فایل کتاب الکترونیکی (PDF) با لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما آماده کرده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • بنابر نارضایتی ناشر لینک دانلود حذف گردید.
  • حجم: 5.34 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.