خانه » دانشنامه » علمی » روانشناسی رنگها

روانشناسی رنگها

امتیاز شما به این پست !

rangha - روانشناسی رنگها

روانشناسی رنگها

روانشناسی رنگها در دنیای امروز نقش مهمی در تشخیص شخصیت فرد ایفا می کند. چرا که هر یک از آنها تاثیر خاص روحی و جسمی را در یک فرد باقی میگذارد و رنگ نشانگر وضعیت روانی و جسمی او است. این موضوع با توجه به پیشرفت‌های دو دانش فیزیولوژی و روانشناسی به اثبات رسیده است. انسان از روزگاران بسیار دور تاکنون تحت نفوذو تاثیر رنگ‌های پیرامون خود بوده است و درصد سال اخیر که صنعت رنگ سازی به نقطه اوج تحول خود رسیده است، تاثیر مزبور دو چندان شده و در همه ارکان زندگی روحی ما رخنه کرده است. آزمایش دانشمندانی به نام دوشارخ در زمینه شناخت شخصیت انسان از طریق لکه‌های رنگین جوهر و آزمایش لوشر جدیدترین نظریه‌ای است که دراین مورد ارائه گردیده است. بار علمی آزمایش مزبور علاوه بر استفاده در موارد روانکاوی و روانشناسی، در سیستم‌های استخدامی نیز بکار گرفته می‌شود. این پست دانشنامه از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم فایل word در مورد روانشانس انواع رنگ ها اختصاص یافت.

مطالب این فایل وورد شامل ویژگی رنگ های سبز، قرمز، ارغوانی، آبی، قهوه ای، زرد، صورتی، فیروزه ای، بنفش، خردلی، مشکی، سفید  خاکستری است.

سایر مطالب این فایل درباره روانشناسی رنگهای اصلی مخلوط، زنان و روانشناسی رنگ ها، اصول روانشناسی رنگها، روانشناسی انواع رنگ ها در خانه،(رنگ سبز در خانه، رنگ نارنجی در خانه)، شخصیت افراد بر اساس روانشناسی رنگ ها،  روانشناسی انواع رنگهای مختلف در دفتر کار، روانشاسی رنگ ها در اتومبیل ، روانشناسی رنگها و لباس و … .

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 27 کیلوبایت
  • فرمت: ZIP & DOCX
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.