خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود آهنگ قدیمی مادر برام قصه بگو با متن شعر

دانلود آهنگ قدیمی مادر برام قصه بگو با متن شعر

امتیاز شما به این پست !

madar ghese - دانلود آهنگ قدیمی مادر برام قصه بگو با متن شعر

دانلود آهنگ قدیمی مادر برام قصه بگو با متن شعر

شعر قصه بابا شعری است از کودکی که خواب پدر شهید خود را می بیند و از آن با مادرش درد دل میکند. این شعر بسیار ساده و بی آلایش بوده و سرود آهنگ آن توسط گروه دانش آموزان آباده (واقع در شمال استان فارس) به زیبایی هر چه تمام تر خوانده شد. این موسیقی و آهنگ غمگین با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رئیس جمهور وقت خوانده شد. لحن پاک و ساده این کودکان دانش آموز و متن شعر خاطره انگیز آن در دل هر کسی می نشیند. این آهنگ پس از پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و قبول قطعنامه 598 خوانده شد و بهترین آهنگ سال شناخته شد .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم نماهنگ و سرود مادر برام قصه بگو با صدای همخوانی گروه دانش آموزان آباده در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت بالا همراه با متن شعر و پخش آنلاین اختصاص یافت .

متن شعر کودکانه آهنگ قصه بابا

مادر برام قصه بٌگو؛ دل تنگ تنگ / قصه بابا رو بٌگو دل تنگ تنگ / مادر، مادر، مادر، مادرمادر برام حرف بزن؛ از ایمونش بٌگٌو/مادر تو دونی و خدا؛ از خوبی هاش بٌگواز مهربونی و از مهر و وفاش بگو/ از جون فِشونی و از عزم بابام بٌگو / مادر، مادر، مادر، مادر / دیشب خواب بابا را دیدم دوباره / نوری بهشتی دیدم بر چهره داره / وقتی به نزدیک بابا رسیدم / دیدم ملائک به دورش می شماره / نگاهش کردم صداش کردم به روم خندید /  ………….. لباش خندون چشاش گریون مرا بویید مرا بوسید/ بابا منو بوسید بابا منو بویید / با دیدن اشکام خون در رگش جوشید / بابا منو بوسید بابا منو بویید / با دیدن اشکام خون در رگش جوشید / بابا نوازش کرد بابا سفارش کرد / در جنگ با دشمن ننگ چه سازش کرد ننگه چه سازش کرد / مادر مادر مادر مادر /  …………….. / درد حسین و پیش کشید / خونم مگه رنگین تر خون حسینه / جونم مگه شیرین تر جون حسینه / .. صد جون هزارونش به قربون حسینه / بگو به مادر هرگز نخور غم / مادر نخور غم نگیر ماتم / حسین و باباش هستند با من / مادر نخور غم نگیر ماتم / حسین و بابا هستند با من

دانلود گلچین آهنگ های قدیمی و سنتی به زبان فارسی

دانلود گلچین مداحی های قدیمی و ماندگار

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.