خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود تلاوت سوره های مریم، مطففین و علق از استاد مصطفی غلوش

دانلود تلاوت سوره های مریم، مطففین و علق از استاد مصطفی غلوش

امتیاز شما به این پست !

ghalvash052 - دانلود تلاوت سوره های مریم، مطففین و علق از استاد مصطفی غلوش

دانلود تلاوت سوره های مریم، مطففین و علق از استاد مصطفی غلوش

کشور مصر دارای قاریان بین المللی و معروف بزرگی است. اکثر قاریان قرآن کریم در دنیای اسلام اهل مصر هستند. یکی از این قاریان بزرگ استاد راغب مصطفی غلوش است. او در سال 1938 میلادی برابر 1317 هجری شمسی در روستای برما واقع در استان طنطا متولد شد و در سال 1394 هجری شمسی درگذشت. او در قرائت، ترتیل، تلاوت مجلسی و تجوید قرآن مجید صاحب سبک است و مقلدان زیادی در سراسر دنیا دارد. یکی از تلاوت های خوب ایشان قرائت مجلسی آیات 22 الی 36 از سوره مبارکه مریم، آیات 18 تا 28 از سوره مبارکه مطففین و آیات اول تا آخر از سوره مبارکه علق است. تلاوت سوره علق با صوت زیبای استاد مصطفی غلوش بارها از شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون ایران مخصوصاً قبل از اذان پخش شد .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم تلاوت سوره های مریم، مطففین و علق با صدای استاد راغب مصطفی غلوش در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت بالا همراه با پخش آنلاین اختصاص یافت .

مشخصات سوره مریم در قرآن مجید

سوره مبارکه مریم نوزدهمین سوره در قرآن مجید، دارای ۹۸ آیه شریفه، جزء شانزدهم، ۸ صفحه (صفحه ۳۰۵ الی ۳۱۲) و مکی است. این سوره بعد از سوره مبارکه کهف و قبل از سوره مبارکه طه در قرآن کریم ثبت شد .

مشخصات سوره مطففین در قرآن مجید

سوره مبارکه مطففین سوره ای است مکی، هشتادو سومین سوره از قرآن کریم، جزء 30، دارای 36 آیه ، صفحات 587، 588 و 589، بعد از سوره انفطار و قبل از سوره انشقاق در قرآن کریم ثبت شده است .

مشخصات سوره علق در قٰرآن مجید

سوره مبارکه علق نود و ششمین سوره در قرآن مجید، دارای 19 آیه شریفه، جزء سی ام، صفحه 597 و مکی است. این سوره بعد از سوره مبارکه تین و قبل از سوره مبارکه قدر در قرآن کریم ثبت شد. سوره مبارکه علق نخستین سوره نازل شده بر پیامبر اسلام (ص) است .

دانلود گلچین بهترین تلاوت های استاد راغب مصطفی غلوش

دانلود گلچین تلاوت و ترتیل سوره مریم با صدای قاریان معروف

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.