خانه » کتاب » ادبیات » دانلود نرم افزار اشعار صائب تبریزی برای موبایل اندروید

دانلود نرم افزار اشعار صائب تبریزی برای موبایل اندروید

امتیاز شما به این پست !

saeb androyd - دانلود نرم افزار اشعار صائب تبریزی برای موبایل اندروید

دانلود نرم افزار اشعار صائب تبریزی برای موبایل اندروید

میرزا محمدعلی صائب تبریزی در سال 1000 هجری قمری مصادف با 1592 میلادی در تبریز متولد شد و در سال 1076 یا 1077 هجری قمری مصادف با 1676 میلادی در اصفهان درگذشت. پدرش تاجر ثروتمند بود که به دستور شاه عباس صفوی خانواده او به اصفهان آمدند. سبک صائب در شعر و شاعری سبک هندی بود و هنر او در به کمال رساندن همین سبک بود. آرایه ادبی ای که او بیشتر از شاعران دیگر در دیوان غزلیات و به طور کلی در دیوان اشعارش به کاربرد اسلوب معادله یا مدعا مثل بود. نرم افزار اشعار صائب تبریزی برای کامپیوتر و گوشی های اندروید و جاوا با سادگی و ظرافت تمام اشعار این شاعر گرانقدر را آماده کرده و کار را برای علاقمندان به دیوان غزلیات، قصیده و قطعه او آسان تر کرده است .

صائب تبریزی شعرهای فراوانی در ادبیات ایران سروده است، به همین دلیل او را شاعر کثیرالشعر گفته اند، شمار اشعار صائب را از شصت هزار تا صد و بیست هزار بیت گفته‌اند. آثار صائب جز سه چهار هزار بیت قصیده و یک مثنوی کوتاه و ناقص به نام قندهارنامه و دو سه قطعه، همگی غزل است. افزون بر فارسی وی هفده غزل به ترکی آذربایجانی نیز دارد. بنابراین می توان او را یکی از بزرگترین شاعران قرن یازدهم هجری قمری دانست.

چند قابلیت برنامه اندرویدی دیوان اشعار و غزلیات صائب تبریزی

جستجوی شعر مورد علاقه از میان تمامی اشعار

استفاده از مفاهیم تجربه های کاربری و عملی و الگوهای طراحی بهینه

توانایی توقف خودکار پخش در هننگام تماس یا مکالمه

توضیح اشعار مورد نظر

این پست ادبیاتی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم نرم افزار کتاب دیوان اشعار صائب تبریزی برای گوشی های اندروید و کافه بازار با فرمت apk اختصاص یافت. در ادامه سعی خواهد شد نسخه pdf آن را نیز در اختیار شما قرار دهیم .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.