خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود آهنگ دلنشین لافتی الّا علی از همایون کاظمی با متن شعر

دانلود آهنگ دلنشین لافتی الّا علی از همایون کاظمی با متن شعر

امتیاز شما به این پست !

H kazemi - دانلود آهنگ دلنشین لافتی الّا علی از همایون کاظمی با متن شعر

دانلود آهنگ دلنشین لافتی الّا علی از همایون کاظمی با متن شعر

همایون کاظمی یکی از خوانندگان قدیمی در زمینه موسیقی سنتی ایران است. او به صورت رسمی اولین فعالیت هنری خود را در سال 1345 در برنامه کودک رادیو ایران شروع کرد. یکی از ترانه، نماهنگ و سرودهای ماندگار او آهنگ یا علی ( لا فتی الّا علی ) است. این آهنگ توسط خوانندگان زیادی از جمله مهرداد کاظمی، حمیرا، ناصر عبداللهی و … خوانده شد که هم لحن هر کدام و متن شعر آنها متفاوت است. متن شعر ترانه لافتی الا علی از همایون کاظمی سروده استاد علی معلم و آهنگساز آن محمدعلی مرآتی است. این آهنگ و تصنیف در وصف امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام است که به مناسبت هایی که به این حضرت ربط دارد مثل ایام شهادت، ولادت و امامت ایشان و عید غدیر خم طرفدار زیادی دارد .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم آهنگ یا علی (سر اکبر علی ساقی کوثر علی/ای به سر هر سر علی صاحب و سرور علی) در قالب فایل تصویری mp4 با کیفیت بالا همراه با پخش آنلاین و متن شعر اختصاص یافت .

متن شعر نماهنگ یا علی سروده استاد علی معلم دامغانی و با اجرای همایون کاظمی

سر اکبر علی ساقی کوثر علی/ای به سر هر سر علی صاحب و سرور علی / ساده و سرور علی / لا فتی الاّ علی / ای که تو مولا علی / جان پیغمبر علی / فاتح خیبر علی / ساده و سرور علی / یا علی یا علی لافتی الا علی / …

دانلود گلچین آهنگ های قدیمی و سنتی به زبان فارسی

 

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.