خانه » دانشنامه » عکس » جالب دیدنی » مجموعه تصاویر نیروهای ویژه ایرانی با کیفیت بالا

مجموعه تصاویر نیروهای ویژه ایرانی با کیفیت بالا

امتیاز شما به این پست !

21440 420164674770663 1837040942 n - مجموعه تصاویر نیروهای ویژه ایرانی با کیفیت بالا

مجموعه تصاویر نیروهای ویژه ایرانی با کیفیت بالا

نیروهای ویژه به نظامیانی گفته می شود که از آموزش های بیشتری نسبت به سربازان معمولی برخورداراند و بنابر آموزش های خود برای وظایف محوله آمادگی بسیار بیشتری دارند. در کشورمان ایران نیروهای ویژه در قسمت های مختلف نیروهای مسلح بکار گرفته شده اند.از جمله این نیروهای ویژه می توان به تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) ، تیپ 55 هوابرد ، تفنگداران دریایی ، لشکرهای تکاور ارتش و سپاه ، نیروهای ویژه صابرین ، یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی (نوپو) و تا حدودی نیروهای ویژه بسیج و نیروهای دیگر را نام برد.

این نیروها آموزش های بسیار سختی را مانند جنگ کوهستان ، جنگ کویر ، جنگ شهری ،  رهایی گروگان ، نبرد در دریا و ساحل و چتربازی و راپل را آموزش دیده اند که البته این آموزش به همه آنها آموزش داده نمی شود و تنها برخی از آنها همه این آموزش ها را می گذرانند.

در ادامه وب سایت ایرانی دیتا مجموعه تصاویری از این نیروهای ویژه کشورمان را برای شما علاقه مندان آماده کرده است. ابتدا چند تصویر برای مشاهده خدمت شما ارائه شده است که با باز کردن آن اندازه کامل آن نمایش داده می شود. همچنین  مجموعه کاملی از این تصاویر بصورت فایل فشرده برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است. بعضی از این عزیزان به درجه رفیع شهادت رسیده و دیگر بین ما نیستند.

برای دریافت مجموعه کامل تصاویر نیروهای ویژه ایرانی فایل فشرده شده را از قسمت دانلود دریافت کنید

15 - تلگرام

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. blank
    MAHMUD
    در تاریخ 2016/03/05 :

    ممون عالی بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.