خانه » فیلم » سینمایی » ایرانی » دانلود فیلم سینمایی رئیس 1385 مسعود کیمیایی با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی رئیس 1385 مسعود کیمیایی با کیفیت بالا و لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

Raees - دانلود فیلم سینمایی رئیس 1385 مسعود کیمیایی با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی رئیس 1385 مسعود کیمیایی با کیفیت بالا و لینک مستقیم

نام فیلم: رئیس

کارگردان: مسعود کیمیایی

سال تولید: 1385

موضوع: حادثه ای / اجتماعی

بازیگران: فرامرز قریبیان، خسرو شکیبایی، لعیا زنگنه، پولاد کیمیایی، داریوش ارجمند، امین تارخ، مهناز افشار، اکبر معززی، حمیدرضا افشار، بهزاد اقطایی، شاهرخ نورمحمدی، ضیاء همایون، فروردین رستمی امانی …

خلاصه داستان فیلم سینمایی رئیس:

سیامک، جوانی که تا زباله شدن رفته است، لیست بیست و پنج جوان در جیب اوست که باید به آنها مواد مخدر از نوع پیشرفته ترین تا قدیمی ترین برساند. رضا، پدر سیامک، بعد از چندین سال دوری از وطن برای پدری کردن می آید، در حالی که خودش هنوز یک فراری است. تنها دوست دوران جوانی او که بسیار با هم چرخیده اند، درس خوانده اند، سینما رفته اند و بیلیارد بازی کرده اند، شاید هنوز او را باور کند. رضای دیگر، دوستش، یک سرهنگ شاغل و تنهاست. زن سرهنگ با دو پسرش در یک حادثه از جهان رفته اند. سرهنگ رضا را باور دارد که رضای قدیمی گناهکار نیست. آنچه می ماند عشق و عاشقیت است. رضای گناه کرده، هنوز عاشق زن از دست رفته و سقوط کرده اش، می‌تواند او را ببخشد. سیامک کتابچه نام های مشتری هایش را می سوزاند. سیامک عشق را در میان نام های کتابچه اش پیدا کرده و خط زده است. عاشقان سیاه بخت، به دنبال قطره ای از زندگی از دست رفته‌شان می دوند. حتی جراح پیر شده تنهای یک دوره، عشق را بنیان تازه‌شان می داند. جراح می داند، عاقبت، شکستن «رئیس» است. رئیس در برج عاج خود همه را می گرداند. فقط احساس زنده شدن رفاقت دو رضای رفیق مانده است که سیلی هولناک می‌شود و دست رئیس را به دستبند و سینه اش را به گلوله می رساند. رضا پسرش را یافته است…اما…قصه تمام نیست…قطره های زهر ارزانند و در انتظار…آنها.

رئیس نام فیلمی از مسعود کیمیایی ساختهٔ سال ۱۳۸۵ است. رئیس پس از حکم  بیست و چهارمین ساخته مسعود کیمیایی است. در این فیلم که طبق معمول بر اساس فیلمنامه‌ای از خود کیمیاییساخته شده پس از تجارت بار دیگر فرامرز قریبیان به عنوان قهرمان اصلی ایفای نقش کرده است. پولاد کیمیایی که پس از « تجارت » در فیلم حکم توانایی هایش را به معرض نمایش گذاشت در این فیلم در نقشی استثنایی ظاهر شده است. لعیا زنگنه و مهناز افشار برای اولین بار حضور در سینمای کیمیایی را تجربه می‌کنند.

اسکرین شات از محیط فیلم سینمایی رئیس:

Raees 1385www.IraniData.com .mp4 thumbs - دانلود فیلم سینمایی رئیس 1385 مسعود کیمیایی با کیفیت بالا و لینک مستقیم

وبسایت ایرانی دیتا این فیلم را با کیفیت بالا و لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.