خانه » کتاب » داستان » دانلود کتاب ابشالوم ابشالوم نوشته ویلیام فاکنر به صورت PDF

دانلود کتاب ابشالوم ابشالوم نوشته ویلیام فاکنر به صورت PDF

امتیاز شما به این پست !

abshalomabshalom - دانلود کتاب ابشالوم ابشالوم نوشته ویلیام فاکنر به صورت PDF

دانلود کتاب ابشالوم ابشالوم نوشته ویلیام فاکنر به صورت PDF

نام کتاب: ابشالوم ابشالوم (Absalom, Absalom!)

نویسنده: ویلیام فاکنر (اولین نسخه منتشر شده در سال 1936 میلادی)

مترجم: صالح حسینی (بر اساس نسخه منتشر شده در سال 1377 شمسی)

فرمت فایل: PDF

حجم فایل: 6.6 مگابایت

تعداد صفحات کتاب: 412 صفحه

موضوع کتاب ابشالوم ابشالوم:

ابشالوم، ابشالوم! (به انگلیسی: Absalom, Absalom!) نام رمانی از ویلیام فاکنر، نویسندهٔ آمریکایی است که در سال ۱۹۳۶ منتشر شد. داستان زندگی سه خانواده از ایالت‌های جنوبی آمریکا را قبل، در هنگام و پس از جنگ داخلی آمریکا روایت می‌کند و در این میان بیشتر بر شخصیت توماس ساتپن متمرکز است. داستان، ساختاری مدرن و غیرخطی دارد و یکی از گوتیک‌ترین آثار فاکنر به‌شمار می‌رود. فاکنر در این رمان از تمامی امکانات و ابزارهای نویسندگی خود، مانند تکنیک‌های روایت، به‌کارگیری اسطوره و نماد و بیان امپرسیونیستی، کمک می‌گیرد تا جریان پیچیده و غامض زندگی را همان‌گونه که زیسته و تجربه کرده، آشکار کند. رمان ابشالوم، ابشالوم! را صالح حسینی به فارسی ترجمه کرده‌ است.

قسمتی از متن کتاب ابشالوم ابشالوم:

ما سه بیگانه بودیم. نمی دانم کلایتی چه در سر داشت و روز و روزگارش چه بود و کدام غذا که موادش را با هم عمل آوردیم و می پختیم و لباسی که نخش را می رشتیم و می بافتیم قوتش می داد و می پوشاند. اما این را توقع داشتم چون من و او دشمن بی پرده آری آبرومند بودیم. منتها این را هم نمی دانستم که جودیت چه در سر و دل دارد. هر سه تامان  در یک اتاق می خوابیدیدم (دلیل این کار علاوه بر قناعت کردن  در هیزمی که ناچار بودیم خودمان برداریم و بیاوریم چیز دیگری هم بود. به خاطر امنیت این کار را می کردیم. چیزی به زمستان نمانده بود و سربازها یواش یواش برمی گشتند…

وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را به صورت رایگان و با لینک مستقیم تقدیم شما کرده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.