خانه » فیلم » سینمایی » ایرانی » دانلود فیلم سینمایی جهان پهلوان تختی 1373 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

دانلود فیلم سینمایی جهان پهلوان تختی 1373 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

امتیاز شما به این پست !

Takhti movie poster - دانلود فیلم سینمایی جهان پهلوان تختی 1373 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

دانلود فیلم سینمایی جهان پهلوان تختی 1373 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

نام فیلم: جهان پهلوان تختی

کارگردان: علی حاتمی / بهروز افخمی

سال تولید: 1373

موضوع: تاریخی

موسیقی: بابک بیات

بازیگران: فریبرز عرب‌نیا، نیکی کریمی، محمدرضا شریفی‌نیا، فتحعلی اویسی، عزت‌الله انتظامی (با حضور افتخاری)، افسانه بایگان (با حضور افتخاری)، تورج منصوری (با حضور افتخاری)، زهرا حاتمی (با حضور افتخاری)، سعید پورصمیمی (با حضور افتخاری)، فاطمه معتمدآریا (با حضور افتخاری)

خلاصه داستان فیلم سینمایی جهان پهلوان تختی:

تهیه کننده ی فیلم جهان پهلوان تختی در پی فوت علی حاتمی کارگردان فیلم ساخت آن را به فیلمساز جوانی که با همسرش کار می کند می سپارد کارگردان و همسرش در پی تحقیق و تهیه ی اطلاعاتی در جهت تنظیم و نگارش فیلمنامه به منزل مرحوم حاتمی می روند و همسر مرحوم حاتمی مقداری اسناد و مدارک جمع آوری شده را به آن ها می دهد. کارگردان به همراه دستیارش به محل های مختلف می روند و در پی گفتگو با افرادی که با تختی دوست و همکار بوده اند به نظرات مختلفی دست پیدا می کنند عده ای با ذکر دلایلی مرگ او را قتل می دانند و عده ای مرگ او را توطئه ی گروه های سیاسی می پندارند و عده ای هم معتقدند که او خودکشی کرده است…

جهان پهلوان تختی فیلمی به کارگردانی علی حاتمی و بهروز افخمی محصول سال ۱۳۷۳ است.  کار ساخت این فیلم با شدت گرفتن سرطان حاتمی مصادف شد. به هر حال اجل مهلت تمام کردن این فیلم را به او نداد. بعداً بهروز افخمی اتمام این پروژه را بر عهده گرفت و فیلمی به کل متفاوت از فضای آثار حاتمی ساخت.

اسکرین شات از محیط فیلم سینمایی جهان پهلوان تختی:

Jahan Pahlevan Takhti 1373 HQ www.Cafe Project.ir .mp4 thumb - دانلود فیلم سینمایی جهان پهلوان تختی 1373 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

پخش آنلاین فیلم سینمایی جهان پهلوان تختی:

وبسایت ایرانی دیتا این فیلم را با کیفیت بالا و لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.