خانه » فیلم » سریال » ایرانی » دانلود سریال سربداران 1362 با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود سریال سربداران 1362 با کیفیت بالا و لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

sarbedaran - دانلود سریال سربداران 1362 با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود سریال سربداران 1362 با کیفیت بالا و لینک مستقیم

نام سریال: سربداران

کارگردان: محمدعلی نجفی

سال تولید: 1362

موضوع: تاریخی

موسیقی: فرهاد فخرالدینی

بازیگران: امین تارخ در نقش شیخ حسن جوری، سوسن تسلیمی در نقش فاطمه، علی نصیریان در نقش قاضی شارع، محمدعلی کشاورز در نقش خواجه قشیری، فیروز بهجت‌محمدی در نقش طغای، جمشید لایق در نقش ارغون شاه، افسانه بایگان در نقش ترکان خاتون، محمد ابهری در نقش امیر محمود اسفراینی، عنایت‌الله بخشی در نقش خان باشتین، عطاءالله زاهد، جهانگیر صمیمی‌فرد، سعید اویسی، فتحعلی اویسی در نقش ایلچی طغای، حسین محجوب، اسماعیل محرابی، محمدعلی ساربان، بهروز بقایی، چنگیز وثوقی در نقش محمد بیک، آتش تقی‌پور

خلاصه داستان سریال سربداران:

داستان این مجموعه تلویزیونی بر اساس قیام سربداران خراسان به رهبری شیخ حسن جوری و همچنین عملکرد مردم باشتین علیه استیلای مغول بر ایران و عکس‌العمل مغولان ساخته شده‌است. حوادثی که در این مجموعه تلویزیونی روایت می‌شود، به قرن هشتم هجری (۷۸۸-۷۳۶ق) برمی‌گردد. در آغاز این مجموعه تصریح ‌شده که داستان آن در انطباق کامل با واقعیت تاریخی نیست.

سربداران سریالی است تاریخی که بر اساس قیام سربداران خراسان به رهبری شیخ حسن جوری علیه استیلای مغول بر ایران ساخته شده‌است. کارگردان این مجموعه محمدعلی نجفی بوده و کیهان رهگذار نویسندگی و مشاور کارگردانی آن را بر عهده داشته‌است. تصویربرداری این سریال تلویزیونی از شهریورماه ۱۳۶۰ آغاز و تا ۳ آبان ۱۳۶۲ ادامه داشت. این سریال فاخر در مسجد جامع تاریخی شهرستان اردستان ساخته و فیلم برداری شد. موسیقی متن این مجموعه ساخته فرهاد فخرالدینی است. وی با رعایت نکاتی چون جذاب بودن برای مخاطب، استفاده از گنجینه موسیقی ملی و محلی ایران و بکارگیری تکنیک‌ها و سازهای موسیقی غربی آن را به یک موسیقی ماندگار و تأثیرگذار تبدیل کرده‌است.

اسکرین شات از محیط سریال سربداران:

Sarbedaran 1362 E01 www.IraniData.com .mp4 thumbs - دانلود سریال سربداران 1362 با کیفیت بالا و لینک مستقیم

وبسایت ایرانی دیتا این فیلم را با کیفیت بالا و لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. blank
    علی
    در تاریخ 2020/04/01 :

    باسلام و تشکر از دست اندر کاران محترم سایت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.