خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود تلاوت سوره یوسف با صدای استاد سعید مسلم

دانلود تلاوت سوره یوسف با صدای استاد سعید مسلم

امتیاز شما به این پست !

saiid moslem 5 - دانلود تلاوت سوره یوسف با صدای استاد سعید مسلم

دانلود تلاوت سوره یوسف با صدای استاد سعید مسلم

عنوان قرائت : تلاوت مجلسی سوره یوسف (ع)

قاری : سعید مسلم (شیخ بدوی)

فرمت فایل : MP3

حجم فایل : 3.07 مگابایت

مدت زمان : 26 دقیقه و 52 ثانیه

استاد شیخ عنتر سعید مسلم یکی از قاریان بسیار توانا در دنیای اسلام و کاملآ صاحب سبک بود. در ایران او را شیخ بدوی می‌شناسند. این قاری نابینا در سال 1936 در استان الغربیه کشور مصر به دنیا آمد و در سال 2002 میلادی درگذشت. او یک قاری منحصر به فرد در تلاوت و قرائتهای مجلسی و ترتیل قرآن کریم به صورت خاص است که یک سبک مخصوص به خودش دارد. البته قرائتهای او بعضآ مورد انتقاد علما قرا گرفته‌اند ولی زیبایی تلاوتهای او مورد توافق همگان است. تلاوت سوره یوسف با صدای استاد سعید مسلم بدوی با لحن مجلسی و با صدایی بسیار زیبا قرائت شد .

مشخصات سوره مبارکه یوسف علیه‌السلام در قرآن مجید

سوره مبارکه یوسف سوره ای است مکی، دوازدهمین سوره قرآن مجید، جزء 12 و 13، دارای 111 آیه ، صفحات 235 الی 248، بعد از سوره مبارکه هود (ع) و قبل از سوره مبارکه الرعد در قرآن مبین ثبت شده است. این سوره به داستان زندگی حضرت یوسف علیه السلام که به احسن القصص به تعبیر قرآن معروف است، نیز اشاره دارد . سوره مبارکه یوسف جزء سوره‌هایی است که با حروف مقطعه (الر) شروع شده است .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم تلاوت مجلسی سوره یوسف با صدای استاد عنتر سعید مسلم (شیخ بدوی) در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت عالی همراه با پخش آنلاین اختصاص یافت .

 

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.