خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود ترتیل سوره روم با صدای استاد عبدالباسط

دانلود ترتیل سوره روم با صدای استاد عبدالباسط

امتیاز شما به این پست !

Abdolbaset74596 1 - دانلود ترتیل سوره روم با صدای استاد عبدالباسط

دانلود ترتیل سوره روم با صدای استاد عبدالباسط

عنوان قرائت : ترتیل سوره روم – آیات اول تا آخر

قاری : عبدالباسط محمد عبدالصمد

فرمت فایل : MP3

حجم فایل : 55.88 مگابایت

مدت زمان : 1 ساعت و 1 دقیقه

شاید ترتیل قرآن کریم به اندازه تلاوت‌های مجلسی‌اش زیاد مشهور نیست ولی آنچه باید در ترتیل استاد عبدالباسط توجه کرد تجوید صحیح، یکنواختی لحن و توجه او به متن صریح قرآن کریم است. او برای تلاوتهای مجلسی و ترتیل به کشورهای زیادی از جمله جمهوری اسلامی ایران نیز سفر کرد. با شنیدن قرائتها او بسیاری از مردم دنیا به دین اسلام یا حتی تفکر به این دین مبین گرایش پیدا کردند. در ترتیل سوره روم با صدای استاد عبدالباسط تمامی نکاتی که باید رعایت شود، رعایت شد. البته در ادامه آن آیاتی از سوره مبارکه لقمان را نیز تلاوت کردند. لازم به یادآوری است که ایشان حافظ کل قرآن مجید بودند .

مشخصات سوره مبارکه روم در قرآن مجید

سوره مبارکه الروم سوره ای است مکی، سی‌امین سوره در قرآن مجید، دارای 60 آیه شریفه، جزء بیست و یکم، 7 صفحه (صفحه 404 الی 410) است. این سوره بعد از سوره مبارکه عنکبوت و قبل از سوره مبارکه لقمان (ع) در قرآن کریم نوشته شد. سوره مبارکه الروم جزء سوره هایی است که با حروف مقطعه (الم) آغاز شده است. در این سوره یکی از جنبه‌های اعجاز علمی قرآن کریم یعنی پیشگویی درست و قطعی آن در ابتدای سوره یعنی پیروزی روم بر ایران در آینده نزدیک قابل مشاهده است .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم تلاوت ترتیل آیات ا الی آخر از سوره مبارکه روم و آیاتی چند از سوره مبارکه لقمان از استاد مرحوم محمدعبدالصمد عبدالباسط مصری در قالب فایل صوتی MP3 با کیفیت بالا همراه با پخش آنلاین اختصاص یافت .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.