خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود تلاوت مجلسی سوره یوسف از مصطفی اسماعیل

دانلود تلاوت مجلسی سوره یوسف از مصطفی اسماعیل

امتیاز شما به این پست !

Mostafa Esmail 1 - دانلود تلاوت مجلسی سوره یوسف از مصطفی اسماعیل

دانلود تلاوت مجلسی سوره یوسف از مصطفی اسماعیل

عنوان قرائت : تلاوت مجلسی سوره یوسف (آیات 4 تا 34) و آیاتی از سوره حاقّه

قاری : مرحوم مصطفی اسماعیل

فرمت فایل : MP3

حجم فایل : 15.34 مگابایت

مدت زمان : 1 ساعت و 7 دقیقه

یکی از قاریانی که قرائت‌های مجلسی و ترتیل قرآن کریم با صدای او از شبکه‌های صدا و سیمای اکثر کشورهای اسلامی به دفعات زیاد پخش می‌شود، استاد مرحوم مصطفی اسماعیل مشهور به اکبرالقراء است. او در تاریخ 17 ژوئن 1905 در کشور مصر به دنیا آمد و در تاریخ 26 دسامبر سال 1978 درگذشت. یکی از شاگردان او محمدعثمان نقشبندی بود. یکی از مشکلاتی که در بعضی از تلاوت‌های او وجود دارد واضح نبودن تجوید و عبارت صریح آیات است که این شاید به خاطر قدیمی بودن تلاوتها و کیفیت پایین فایل باشد. تلاوت مجلسی آیات 4 الی 34 از سوره یوسف از مصطفی اسماعیل به همراه آیاتی چند از سوره مبارکه حاقهّ با لحنی دلنشین انجام شد .

مشخصات سوره مبارکه یوسف علیه‌السلام در قرآن مجید

سوره مبارکه یوسف سوره ای است مکی، دوازدهمین سوره قرآن مجید، جزء 12 و 13، دارای 111 آیه ، صفحات 235 الی 248، بعد از سوره مبارکه هود (ع) و قبل از سوره مبارکه الرعد در قرآن مبین ثبت شده است. سوره مبارکه یوسف جزء سوره‌هایی است که با حروف مقطعه (الر) شروع شده است .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم تلاوت مجلسی سوره یوسف به همراه سوره حاقه با صدای استاد مصطفی اسماعیل مصری در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت عالی همراه با پخش آنلاین اختصاص یافت .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.